Klumb 196 Skrevet 13. Juni, 2018 ....eller omegn, er her slet ikke noget at komme efter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 14. Juni, 2018 Klumb skrev, for 19 timer siden: ....eller omegn, er her slet ikke noget at komme efter? der er en thaimassage med fuld pakke i nimtofte og en massage klinik i gjesing ved auning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 14. Juni, 2018 Mener også at der jævnligt annonceres med noget i Hornslet på side6.dk. Kendere dog ikke kvaliteten af pigerne samt hvorvidt de bruger ægte billeder eller ej. Stedet ved Auning får normalt besøge af de piger som lige har forladt Hvam - i Hvam har jeg før haft nogle gode besøg, hvorved man burde kunne udlede at det samme gælder Auning, men det er vist lidt op og ned kvaliteten af pigerne. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 14. Juni, 2018 (edited) Jeg har været i klinikken i Hornslet 3-4 gange og billederne der har altid været af pigen selv. Jeg spurgte dem så om det, og de sagde at det gik de faktisk op i. Redigeret 14. Juni, 2018 af Havemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 3. Juli, 2018 Prøv måske her https://massage.side6.dk/loevenholmvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg