Hop til indhold
Guest JJ4Solo

En dobbelt op

Recommended Posts

Guest JJ4Solo

Goddag!

Idag måtte jeg ud og have kørt hornene af, og jeg havde besluttet mig til at det skulle foregå med to gange thai tantra massage.

Første sted var Lyara Wellness i Tåstrup. De har moderniseret klinikken, så de tykke tæpper som adskilte massagebriksene før i tiden var nu erstattet med nyrenoverede rum med døre der kan lukkes.

Da dette var første sted valgte jeg happy ending fra her, og holdt mig til Tantra massagen. Hende der åbnede døren, og som jeg lavede forretningen med, var ikke hende som skulle massere mig. Ind kom en anden dame, som egentlig var sød nok, men jeg tændte ikke rigtig på hende. Hun udførte ikke hvad jeg ville kalde en tantra massage (end ikke i thai universet), men måske mere end blid oliemassage, med behageligvis nøje afmålt mængde olie. Det var slet ikke dårligt, og Mini-JJ begyndte da også at røre på sig. Hun forsøgte sig med mer-salg, men den gik ikke.

Alt i alt en okay oplevelse, men ikke noget prangende på nogen måder. Og det er ikke noget jeg vil komme tilbage efter. Der er mange andre steder.

Andet sted blev Pretty Thai Massage i Glostrup. Jeg har været der et par gange før, og fået meget meget god og vedholdende oliemassage. Hvor man virkelig blev æltet igennem, og fik noget ud af det rent kropsmæssigt.

Desværre skulle det vise sig idag, at jeg valgte deres tantra (som man kan få selvom det ikke står på menu kortet). Det var om muligt en endnu mere ligegyldig omgang kilden på ryggen med neglespidserne. Det var ringere end første forsøg idag, men heller ikke dårligt. Men ikke hvad man som det mindste kan forvente som thai tantra massage.

Næste gang jeg kommer hos Pretty Thai vælger jeg helt bestemt deres almindelige massage.

Jeg tænker lidt, er "tantra" begerebet ved at være så udvandet i thai branchen, at det bare er blevet en omgang ligegyldig kilden på ryggen og mersalg for øje?

JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Sammy skrev, for 1 time siden:

Hvad er Tantra for dig?

Jeg vil godt understøtte JJ4SOLO her .... Langt de fleste thaimassører påstår de "er uddannede på Wat Poo" og leverer "tantra massage" .... tantra massage er en ældgammel teknik, som er beskrevet ganske indgående, og den har intet at gøre med det kilderi, som flertallet er i stand til at levere.

Når man ser på priserne på Thaistederne er der oftest heller ingen forskel på oliesjaskeri og tantra .... hvis man virkelig kunne levere tantra massage, så ville det nok være lidt dyrere en oliesjaskeriet. Derfor er der heller ingen grund til at forvente rigtig tantra-massage på thaistederne; men man kan forvente en pirring med opsalg for øje, og det er jo derfor de/vi er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo

Hvis vi skal skære det helt ind til benet, så er det slet ikke det som leveres på thai stederne. Er kommet flere år ude i tantra templet i Valby, og det er den slags tantra der er "rigtig" tantra for mig.

Tantra begrebet i thai verdenen er slet ikke at sammenligne med det. Men jeg forventer at thai-tantra er en blid lettere pirrende erotisk massage, der på nogen tider godt kan omhandle de erogene zoner, men ligeså godt også kan udføres med lette strøg hen over ryggen/lår/balder med fingerspidser eller f.eks. en fjer. 

Der er flere thai steder, bla. Dokkun der mestrer dette til ug kryds og slange med deres Dokkun Sences bla.

JJ

Redigeret af JJ4Solo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
D54 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil godt understøtte JJ4SOLO her .... Langt de fleste thaimassører påstår de "er uddannede på Wat Poo" og leverer "tantra massage" .... tantra massage er en ældgammel teknik, som er beskrevet ganske indgående, og den har intet at gøre med det kilderi, som flertallet er i stand til at levere.

Når man ser på priserne på Thaistederne er der oftest heller ingen forskel på oliesjaskeri og tantra .... hvis man virkelig kunne levere tantra massage, så ville det nok være lidt dyrere en oliesjaskeriet. Derfor er der heller ingen grund til at forvente rigtig tantra-massage på thaistederne; men man kan forvente en pirring med opsalg for øje, og det er jo derfor de/vi er der.

Jeg kan faktisk huske min allerførste thai-tantra oplevelse, der ville hun ha' jeg skulle have udløsning. Jamen Jamen, det er jo stik imod det man ønsker med den "rigtige" tantra :)

Det skulle jeg lige vænne mig til.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...