Hop til indhold
Tur på briksen

Dilemma...gp vs thai

Recommended Posts

Hej med Jer,

Jeg har et dilemma, dog måske mere et simpelt spørgsmål  :)

Hvis jeg har 1000-1200 som brænder i lommen, og jeg ønsker massage med sex som afslutning (i kbh-området), vil I så anbefale en thaimassage-klinik eller en "alm" gp som også gør sig i massage? Jeg sætter pris på en fornuftig gang massage, og ikke bare en let hånd henover ryggen. 

Samtidig synes jeg måske det mister lidt af uskylden, hvis jeg vælger et bordel (dog uden nogensinde at have været på et)...

Ser frem til Jeres input  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære "tur på Briksen" (sikke et navn LOL):D

Jeg kan ikke rigtigt se at det er mere uskyldigt at gå på Thaibordel end Dansk bordel...du ender med at blive hevet i tisseren, og får sex.

Går du til en almindelig glædespige altså minus bordel...så er det jo det samme...du får sex.

Drop nu det der med om ååh det er syndigt og du mister næsten din mødom....

Gå få fanden ud og få noget fisse og noget massage.

er du i tvivl om hun skal være dansk eller thai vælg en der er halv af hver!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tur på briksen skrev, for 1 time siden:

 

men jeg ønsker jo at der også skal være fokus på selve massagen, og det ved jeg ikke om der er andre steder end på thaiklinikker :)

Du skriver at du har 1000-1200 kr.  Du skal så nok ikke forsøge at få dit ønske opfyldt på en velrenommeret klinik (1.110 for ½ time).  Det er sgu nok for lidt til både ordentlig massage og god sex.

Uden at ville fornærme GP´erne er det mit indtryk, at den massage der udføres på Thaisteder nok udføres med større ekspertise end hos GP´er hvor det nok mere handler om selvlært erotisk massage. Der kan selvfølgelig være undtagelser.

Omvendt kunne man måske også slippe afsted med at skrive "Der er mere fokus på sexen og seksuelle variationer hos GP´er  end hos Thaipigerne" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Eller du kunne prøve en "Tur på Briksen" hos @Lady Cherie, Jeg garanterer at hun båden kan "masserer" dine rygstykker og røv, samt hive dig blyanten, så du ikke glemmer det lige med det første :-) , hun kunne måske overtales til en god intropris for at tage din " klinik Uskyld"   hehe.       

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er  jo masser af gode anmeldelser at læse på dette forum, om både det ene og det andet, så i sidste ende er det op til dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...