Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er blevet kontakte af profilen Laya som tilbyder sig sammen med Noura Adel. De skriver at er 42 og 22 år

Så var det jeg mente jeg havde læst et eller andet sted herinde, noget om at der var en SB var syd på muligvis sammen med sin mor! 

Er det så dem her jeg er rendt ind i????

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, for 6 timer siden:

Jeg er blevet kontakte af profilen Laya som tilbyder sig sammen med Noura Adel. De skriver at er 42 og 22 år

Så var det jeg mente jeg havde læst et eller andet sted herinde, noget om at der var en SB var syd på muligvis sammen med sin mor! 

Er det så dem her jeg er rendt ind i????

Det er da om noget kinky - mor og datter....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den gavmilde skrev, for 1 time siden:

Ja det er dem

Ok, tak for det :)

Det er ikke lige noget for mig, selvom 1400kr for dem begge er en fin pris!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
SnowmanKbh skrev, for 13 timer siden:

Ok, tak for det :)

Det er ikke lige noget for mig, selvom 1400kr for dem begge er en fin pris!

1400 for hvad??

Jeg har været med dem for 1½-2 år siden, men til en noget højere pris. Dengang markedsførte de sig også som mor/datter, men jeg er slet ikke sikker, uden at jeg går højt op i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 2 timer siden:

1400 for hvad??

Jeg har været med dem for 1½-2 år siden, men til en noget højere pris. Dengang markedsførte de sig også som mor/datter, men jeg er slet ikke sikker, uden at jeg går højt op i det.

Var de så også sammen eller hvad? For det kan vel give en ide om hvorvidt de rent faktisk er mor og datter. Medmindre de går ind for incest.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, for 8 timer siden:

Var de så også sammen eller hvad? For det kan vel give en ide om hvorvidt de rent faktisk er mor og datter. Medmindre de går ind for incest.

Jeg har ikke været sammen med dem, de falder uden for det jeg søger på SD.

Tatra skrev, for 10 timer siden:

1400 for hvad??

Jeg har været med dem for 1½-2 år siden, men til en noget højere pris. Dengang markedsførte de sig også som mor/datter, men jeg er slet ikke sikker, uden at jeg går højt op i det.

Jeg fik dette tilbud forleden og det er åbenbart noget der kun gælder i denne uge....

 

 

Redigeret af Stabilizer
Private beskeder slettet, referere evt tilbuddet i stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik samme besked, både fra hende og fra Noura, for en måned siden.

Ved ikke lige om de regnede med at jeg ville køre fra Nordjylland til Falster (mener jeg det var) for dem.

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, Lige nu:

Jeg fik samme besked, både fra hende og fra Noura, for en måned siden.

Ved ikke lige om de regnede med at jeg ville køre fra Nordjylland til Falster (mener jeg det var) for dem.

Jeg gider ikke engang køre fra Storkøbenhavn til Falster.....så det skal du ikke tage så tungt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, for 53 minutter siden:

Jeg gider ikke engang køre fra Storkøbenhavn til Falster.....så det skal du ikke tage så tungt!

Jeg er nu heller ikke derinde for at stikke i nogen på 40+, det er jo meget nemt at få gratis :)

Datteren er ellers meget lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er nu heller ikke derinde for at stikke i nogen på 40+, det er jo meget nemt at få gratis :)

Datteren er ellers meget lækker.

Det var lige hvad jeg tænkte.....

Ja, det er hun men jeg er nu ikke sikker på at de går med til at du kun nupper datteren for halv pris :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, for 2 minutter siden:

Det var lige hvad jeg tænkte.....

Ja, det er hun men jeg er nu ikke sikker på at de går med til at du kun nupper datteren for halv pris :P

Har du prøvet at foreslå hende det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, for 4 minutter siden:

Jeg gider ikke engang at bruge min tid på dem!

De ligner også lidt noget sigøjnerværk, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider slet ikke at "stikke i" nogen som helst. Det er ret langt fra, hvordan jeg tænker om pigerne derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...