Olddick 82 Skrevet 13. Juni, 2018 Hej nogen som har besøgt Alex Tantrastudio Herning? vil gerne vide om hun er værd at besøge. på forhånd tak https://massage.side6.dk/tantrastudioherning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JBprivat 7 Skrevet 13. Juni, 2018 Har været forbi hende på hendes første dag og fik en fin behandling. Hun er sød men dog lidt genert og måske lidt for ensformig massage. jeg har også været ved Steffanie, som også er der nu og hun er noget mere erotisk under massagen, hvis man kan sige det sådan. De er begge et besøg værd, men ville vælge Stefanie, hvis jeg skulle afsted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olddick 82 Skrevet 14. Juni, 2018 Tak for svar. jeg synes, Alex ser lækker ud på billederne . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 112 Skrevet 14. Juni, 2018 Jeg har været der. Hvis du forventer tantra er det ikke stedet. Det har intet med tantra at gøre. Er du til massage med hænder og mærke bryster på din krop og få en spiller som afslutning kan det bruges. Stedet ligger på ingen måde diskret. En trafikeret gade både med biler og gåene. Ligger i et butiks lokale. Da jeg gik der fra stod manden i nabo forretningen og som ligger 1.5 meter der fra og gloede på mig. Tydeligt kan vidste hvad der sker. Jeg kommer der aldrig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg