Hop til indhold
Guest Milfen Stella

Jæger på besøg i naturen

Recommended Posts

Guest Milfen Stella

Nu er det jo sommer og igen muligt at mødes i naturen her i det dejlige vejr. 

Personligt syntes jeg det jo også er ret spændende at holde i skoven og har hidtil også gået stille og roligt. men i dag måtte jeg godt nok trække på smilebåndet og tænke hurtigt. For første gang dukkede der flere dejlige mænd op og ventede til jeg kom ud af mit skjul. Men det gjorde jægeren også da han gik forbi mig uden at sige et ord så jo godt hans fjældrevs jakke, og gik men i skjul igen så langt så godt og fik sendt endnu en glad mand afsted. 

Der dukker denne herre sørme op igen med jakken som forsvandt inde i skoven ,og min flugt vej i bilen var spærret af ikke mindre end 4 andre :D som henved sig og spørg hvad der får mig ud i skoven?  :eek: overvejede at sige jeg kiggede på fugle i min sommerkjole eller at jeg var sexolog og hade afholdt en session i skoven :biggrin: men endte med jeg hade et møde med en ven. ;) men der var jo flere ?kommer det retur når ja men jeg har nu også mange venner :biggrin: og fik så pænt lov til at køre igen derefter. Har grint noget over det men tror lige der går noge  dage inden jeg skal der ud igen. Eller skulle jeg lige have givet dem et godt tilbud? :biggrin:

det var årets sjove så hvis i bevæger jer ud i naturen så husk jægeren ligger på lur så hav styr på replikken ;) andre der har oplevet sjovet/uheldige ting i det fri?? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Prinz skrev, for 7 minutter siden:

Husk at du kun må opholde dig på veje og stier når du tager i skoven ;) 

Dette gælder alene for skovarealer i privat eje...

Skovarealer med offentligt(statens) ejerskab er derimod åbne for færdsel døgnet rundt og overalt...:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Prinz skrev, for 20 minutter siden:

Husk at du kun må opholde dig på veje og stier når du tager i skoven ;) 

Har skam styr på det og er så heldig at der er mange stier inde i den skov ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Milfen Stella skrev, for 4 minutter siden:

Har skam styr på det og er så heldig at der er mange stier inde i den skov ;) 

Du skal blot huske at sikre dig at der ikke drives jagt i skoven, lige på den dag du har frække aktiviteter på tapetet - for i så fald må skoven lukkes ved skiltning herom.

Mandfolk på pigejagt er dog undtaget fra ovennævnte...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

Du skal blot huske at sikre dig at der ikke drives jagt i skoven, lige på den dag du har frække aktiviteter på tapetet - for i så fald må skoven lukkes ved skiltning herom.

Mandfolk på pigejagt er dog undtaget fra ovennævnte...:P

De så heller ikke helt ud til at skulle på jagt men sikkert ned i jagthytten og få en lille en haha.

eller gad vide om de har vildt kamare oppe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Riesenschwanz skrev, for 3 timer siden:

Du kan roligt regne med, at når de først har set dit smil og frække glimt i øjet - kommer de igen. 

Håber ikke det er jægerne der lige begynder at holde til fast der ude for at få en snak med med mig igen :P men andre er altid velkommen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tuareg

For et stykke tid siden hyggede jeg mig med min faste GP'er i den fri natur. Og mens jeg var igang med at kneppe hende i en lækker missionær så jeg ud af  venstre øjenkrog at en mand i orange vejarbejdertøj stod og spillede pik mens han kiggede over på os. Blev først lidt paf men fandt det faktisk ret frækt og det gjorde mig faktisk endnu mere liderlig. Og så blev hun kneppet ekstra godt igennem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Tuareg skrev, 1 time siden:

For et stykke tid siden hyggede jeg mig med min faste GP'er i den fri natur. Og mens jeg var igang med at kneppe hende i en lækker missionær så jeg ud af  venstre øjenkrog at en mand i orange vejarbejdertøj stod og spillede pik mens han kiggede over på os. Blev først lidt paf men fandt det faktisk ret frækt og det gjorde mig faktisk endnu mere liderlig. Og så blev hun kneppet ekstra godt igennem :D

Fedt du fik det vendt over og fik et rigtigt kick ud af det ;) det er det der gør det spændene i det fri for ved aldrig hvad eller hvem der dukker op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...