TheJack 250 Skrevet 12. Juni, 2018 Hej. Søger info om der er nogle der har kendskab til Kemmy, Herning. Hun er meget på og virker prof. Vil gerne vide om hun er værd at bruge sugar på? Skriv evt privat, hvis hun/du ikke ønsker at der skrives offentligt om erfaringer. Beklager igen det manglende link. Arbejder på at lære det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 12. Juni, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=Kemmy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 12. Juni, 2018 TheJack skrev, for 1 time siden: https://sugardaters.dk/show?alias=Kemmy Godt at du fik det til at virke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 12. Juni, 2018 NewPunter skrev, for 7 minutter siden: Godt at du fik det til at virke Ja tak for hjælpen . Skylder dig vist en stor øl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 12. Juni, 2018 TheJack skrev, for 4 minutter siden: Ja tak for hjælpen . Skylder dig vist en stor øl Jeg siger ikke nej tak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 13. Juni, 2018 Slet ingen med erfaringer? Skriv evt privat. Ellers må jeg prøve lykken uden anbefalinger..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 14. Juni, 2018 Fik du prøvet lykken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 15. Juni, 2018 Nej desværre ikke. Har skrevet lidt men hun har ikke været på SD de senere dage og det undrer mig, idet hun stort set altid er online. Måske har hun travlt med at servicere sugardaddys . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 15. Juni, 2018 Hun har da været online i dag kan jeg se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 15. Juni, 2018 just27fun skrev, for 3 timer siden: Hun har da været online i dag kan jeg se. Ja så lige hun var online kort. Men hun har vist travlt med at få “ordnet” kunderne .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 16. Juni, 2018 Har droppet hende. For meget luder over hende. Hvis det er sådan en jeg søger, ved jeg hvor jeg skal søge..... Ups undskyld en GP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 16. Juni, 2018 TheJack skrev, for 19 minutter siden: Har droppet hende. For meget luder over hende. Hvis det er sådan en jeg søger, ved jeg hvor jeg skal søge..... Ups undskyld en GP Tror det er sådan ved de fleste sorte piger derinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg