Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Er der nogle der har erfaring med CindyA? Hun er mørk(afrikaner) og er fra Ikast. Hun virker meget prof og opsøgende, så vil gerne vide om der findes nogle der har været sammen med hende og kan fortælle godt/skidt. Skriv evt privat hvis du/hun ikke ønsker offentlig omtale. 

Beklager det manglende link. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 15 minutter siden:

Hej. Er der nogle der har erfaring med CindyA? Hun er mørk(afrikaner) og er fra Ikast. Hun virker meget prof og opsøgende, så vil gerne vide om der findes nogle der har været sammen med hende og kan fortælle godt/skidt. Skriv evt privat hvis du/hun ikke ønsker offentlig omtale. 

Beklager det manglende link. 

Du markerer bare adressen fra adresselinien, trykker ctrl+c og så trykker du ctrl+v i tekstfeltet herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er ikke sikker, men det ligner en pige som hver sommer besøger sin veninde i silkeborg og søger hm opholds penge når hun er der

men er ikke sikker

hun er fra sydafrika , ca, og taler ikke dansk ??

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 1 minut siden:

jeg er ikke sikker, men det ligner en pige som hver sommer besøger sin veninde i silkeborg og søger hm opholds penge når hun er der

men er ikke sikker

hun er fra sydafrika , ca, og taler ikke dansk ??

Intet dansk nej. Hun er hurtig på aftrækkeren og vil mødes uden hun overhovedet har besøgt min profil. Spørger om jeg kan komme nu med det samme og er til at forhandle med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder som hende highschool lærer fra et land i sydafrika, hvad kalder hun sig af navn

hun sagde ja til at være min og en vens elskerinde , også samtidigt , for en flybillet hertil sidste sommer

hun overnattede hos hver af os en nat, og vi havde en hed farvel 3 kant søndag da hun tog med toget til silkeborg

kan anbefales ) dejligt mørkt hul, bagerst som tager stramt imod )

måske er nogle oplysninger lidt personlige skriv e v t mail privat her

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 31 minutter siden:

Du markerer bare adressen fra adresselinien, trykker ctrl+c og så trykker du ctrl+v i tekstfeltet herinde.

Tak for hjælpen. Tror sgu det lykkedes i den anden efterlysning :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 6 minutter siden:

Tak for hjælpen. Tror sgu det lykkedes i den anden efterlysning :-) 

næ jeg gjorde det her for dig )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 9 minutter siden:

Super. Tak for info. 

har lige fundet en gammel tjat frem fra fb hun hedder noget i retning af susyi , men syntes ikke ansigtet er hendes på den profil du efterlyser

og hun ser ud til hun er gået over til tyske pølser nu, ) har ihvertfald et foto i tyroler kjole til ølfestival på ) griner saurkraut er de jo 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...