Hop til indhold
ThaiLover4Ever

Ung smuk asiatisk pige - Århus - Nami fra Singapore.

Recommended Posts

Det er hende på billederne, undtagen det sidste. Jeg besøgte hende i Randers for noget tid tilbage. 

Hun er dejlig nok. Dog en smule mangel på indlevelsen i selve agten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være hun ser dejlig ud, men ét eller andet var ikke i orden, da jeg sms'ede med hende i går aftes... min første sms til hende blev sendt kl 19, og vi var ikke færdige med at kommunikere før efter 21.30 !  Ikke fordi vi havde meget at snakke om, men fordi jeg skulle vente op mod en halv time for hver sms fra hende, og TO af disse sagde "I'm free now" ...og hun gav mig ikke et reelt svar på noget af det jeg spurgte om...?!  Jeg ser to muligheder - enten havde hun travlt (kunder eller andet, måske fodbold VM ;-)) , eller også er hendes engelsk bare så dårligt, at hun ikke KUNNE svare på mine spørgsmål...!  Uanset hvad, så endte det jo selvsagt med at være noget af et turnoff...!  (Jeg skulle nok bare have ringet, men det er lidt en fobi med mig...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet at kommunikere med hende. Men opgav.

Hvis hun har samme indstilling i sengen bliver det sgu ned ad bakke

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 3 timer siden:

Hvad er adressen i Århus 

Kan kun fortælle, at det er i Åbyhøj, Aarhus... det bryder vist ikke nogen regler, vel...?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Zorba skrev, den 12/7/2018 at 16:52:

Kan kun fortælle, at det er i Åbyhøj, Aarhus... det bryder vist ikke nogen regler, vel...?!

Hvordan var din oplevelse med hende ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, for 18 timer siden:

Kan godt anbefales.

Skriver måske mere senere

8000

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...