Hop til indhold
KBH-M

Findes hun?

Recommended Posts

Ønskelisten er kort:

  • Store bryster - helst naturlige og tunge.
  • Kan oprigtigt godt lide, at få brysterne berørt, leget med osv
  • Er rolig og imødekommende af natur
  • Finder det ok, at give et hj mens jeg leger med brysterne (det er _ikke_ ammeleg jeg er ude efter)

Har I et godt bud?

Jeg foretrækker privat besøg, men tænker det er stort set umuligt ........

 

KBH-M

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
KBH-M skrev, for 21 minutter siden:

Ønskelisten er kort:

  • Store bryster - helst naturlige og tunge.
  • Kan oprigtigt godt lide, at få brysterne berørt, leget med osv
  • Er rolig og imødekommende af natur
  • Finder det ok, at give et hj mens jeg leger med brysterne (det er _ikke_ ammeleg jeg er ude efter)

Har I et godt bud?

Jeg foretrækker privat besøg, men tænker det er stort set umuligt ........

 

KBH-M

 

Det lyder ikke som en svær opgave. Jeg vil bare gerne slikke, hygge og knalde, så har ikke erfaringer med, hvad du efterspørger, men hvis jeg var til det, ville jeg høre en af nedenstående:

Sif eller Andrea - Mon-Cherie

Jasmin - Seductiongirls 

Stella eller Alessia - Citygirls 

Jeg har som nævnt ikke nøjedes med at give brysterne opmærksomhed, så hvis du efterspørger at få dem i himlen alene gennem opmærksomhed på brysterne, må jeg blive dig svar skyldig. De er dog alle meget søde, sexede og imødekommende. 

Andrea og Alessia er nok dem der, i min optik, har noget der nærmer sig tunge bryster. Sifs decideret strutter af ungdommelighed.... men hun nyder generelt opmærksomhed :-)

Sig lige til hvis du går i action-mode på en af dem, og får dem til at se stjerne, sol og måne med brystmassage.... så må det jo prøves :D

...... og nu bliver jeg næsten nødt til at tjekke de søde pigers vagtplaner. Det var dog utroligt så nem jeg er :ph34r:

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indspark - det vil jeg da klart kigge på.

Nogle kan få orgasme via brystberøring - i denne sammenhæng tænker jeg blot, at de nyder/ikke finder det belastende at brysterne får meget fokus eller det bare skal overstås.

He he, du ér nem :-p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...