Hop til indhold
Some1

Brit - Fredericia

Recommended Posts

Some1 skrev, for 2 timer siden:

Kære brødre

Er der nogle som har erfaring med Brit som arbejder ved motorvejsafkørslen ved Fredericia ?

Hun lyder fræk og lige noget for mig, men kan intet finde om hende herinde.

 

https://annoncelight.dk/showad/245765

 

Jeg har mødt hende der for en uge siden og hun er sød og dejlig gode bryster lækker fisse. Jeg fik et lækkert blowjob og kneppede hende først op ad bilen derefter red hun mig liggende på tæppet hun havde bredt ud og til slut suttede hun min pik til jeg kom i munden på hende. Dejlig moden kvinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at få en aftale nogle gange når hun har været i Esbjerg, men det er aldrig lykkedes, så hun virker til at være lidt svær at få fat på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af, at opleve Brit's talent med hendes mund, da hun lagde vejen forbi Billund i okt ´19. For pokker hun er god til at sutte pik og hun kan tydeligvis li det. Brit har mine varmeste anbefalinger og jeg håber at opleve hende igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
peckker skrev, for 8 timer siden:

Jeg havde fornøjelsen af, at opleve Brit's talent med hendes mund, da hun lagde vejen forbi Billund i okt ´19. For pokker hun er god til at sutte pik og hun kan tydeligvis li det. Brit har mine varmeste anbefalinger og jeg håber at opleve hende igen!

Nu har aldrig prøvet at købe en sutter i bilen, men er det i hendes bil ?? Er hun fuldt påklædt ??

Jeg har mødt Brit, dejlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, for 9 timer siden:

Nu har aldrig prøvet at købe en sutter i bilen, men er det i hendes bil ?? Er hun fuldt påklædt ??

Jeg har mødt Brit, dejlig oplevelse.

Det var i min bil. Det første hun gjorde var at pakke hendes giga store og naturlige bryster ud, hvor efter hun gik direkte på min pik. Det var virkelig frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...