Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har igennem længere tid fulgt dette forum uden at være aktiv selv.

Jeg skulle en dag for ca en lille månedes tid siden have det jeg håbede på, ville  være en dejlig oplevelse hos Kristinalux.

Jeg kom lidt før tiden og meldte ikke min ankomst, da jeg kendte adressen fra tidligere besøg hos Madam M.

Det kom som en stor overraskelse og skuffelse at det var Madam M der tog imod mig, som glædespige undertegnet af  Kristinalux

Ikke at Madam M ikke er en meget tiltrækkende dame, men det var ikke dominans jeg ønskede denne dag. Overraskelsesmomentet gjorde at jeg ikke, fra det ene sekund til det andet kunne omstille mig på, at min Madam skulle kærtegne min krop og sjæl

Jeg valgte at tilsidesætte mit behov, da jeg syntes gejsten forsvandt lidt, og i følgeskab med jeg stødte på 6-8 yngre mænd der var i gang med at sminke hele området til ved indgangen med video kamera, så der var ikke meget privat/diskret over dette. Madam M/Kristinalux prøvede ihærdig at tilbage kalde min lyst vedat tilbyde mig en meget træt og umotiveret slavetøs, der sad i deres kaffestue.

Jeg har efterfølgende fundet mig en anden domina som varmt kan anbefales Madam lllona og når sjælen ønsker at blive kærtegnet har jeg bekendtgjort mig med et nyt paradis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja Steffen,

jeg kender hverken Madame M eller Kristinalux som Madame M åbenbart også kalder sig og har derfor ingen holdning til dine udsagn. 

Men dit indlæg mister troværdighed når det første du gør 13 timer efter at du har oprettet din profil er at komme med et negativt indlæg. 

Det får det til at se ud som en hetz! Og det klær hverken dig eller Eroguide. 

Ja du har haft en for dig uheldig oplevelse men det har vi alle prøvet, men heldigvis er der så mange muligheder  man kan prøve. Og som jeg læser dit indlæg så er du ikke blevet snydt for hverken penge eller tid  så kom videre  

og lige som du den ene dag gerne vil har en oplevelse med en domina og den anden dag med en blid pige så på hun vel også gerne skifte mellem at være domina og blid pige hvis det er det som hun har lyst til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ikke man skulle "godkendes" igennem længere tid før man måtte ytre sig.

Skal det forstås således at man skal rose pigerne først igennem lang tid før man må dele sine ikke så positiv oplevelser.?

Jeg vil lige understrege at jeg på ingen måder har omtalt Madam M grimt, tværdigmod omtalte jeg hende som en meget tiltrækkende dame.

Jeg har igennem lang tid besøgt Madam M med stor tilfredshed og det er den rolle jeg syntes hun bærer bedst og den jeg har været glad for.

Jeg har bare meget svært ved at forholde mig til hendes Dominas når jeg ved hun tilbyder glædespige på den anden side af lakken,

i min optik mister hun sin magtfulde status.

Tilliden mellem dominaen og slav bygges ikke op på  få besøg men igennem længere tid, så lad mig udtrykke at jeg nok mere  var skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
SpankingSub skrev, for 4 timer siden:

Tja Steffen,

jeg kender hverken Madame M eller Kristinalux som Madame M åbenbart også kalder sig og har derfor ingen holdning til dine udsagn. 

Men dit indlæg mister troværdighed når det første du gør 13 timer efter at du har oprettet din profil er at komme med et negativt indlæg. 

Det får det til at se ud som en hetz! Og det klær hverken dig eller Eroguide. 

Ja du har haft en for dig uheldig oplevelse men det har vi alle prøvet, men heldigvis er der så mange muligheder  man kan prøve. Og som jeg læser dit indlæg så er du ikke blevet snydt for hverken penge eller tid  så kom videre  

og lige som du den ene dag gerne vil har en oplevelse med en domina og den anden dag med en blid pige så på hun vel også gerne skifte mellem at være domina og blid pige hvis det er det som hun har lyst til?

 

Jeg forstår ikke dit indlæg at man ikke må skrive noget negativt når det er ens første indlæg , og kan heller ikke se der er tale om en hetz. Jeg ved også at Madame M ikke kalder sig for Kristina Lux. Jeg kommer selv hos Madame M og ved at hun overhovedet ikke tilbyder sex, og det er kun med hendes forskellige slavetøser man kan få sex eller man er til rollespil. Jeg kommer som sagt selv hos Madame M og har kun godt at sige, men jeg kommer også kun for dominans og er også blevet spurgt om jeg kunne tænke mig en slavetøs, men har takket nej jeg kommer kun for dominans os hvis man ønsker blid sex er der jo mange andre muligheder. Madame m og Kristina Lux er ikke den samme, jeg ved også de har eller har haft samarbejde, de har haft de samme billeder. Jeg har det også lidt svært med at når man enten ønsker dominans eller blid sex at man så bliver tilbudt noget andet. At trådstarter er blevet skuffet er selvfølgeligt ærgerligt, og hvis jeg har forstået det rigtigt undrer det mig lidt jeg synes Madame M er nem at tale med, så tag en snak med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herhid skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår ikke dit indlæg at man ikke må skrive noget negativt når det er ens første indlæg , og kan heller ikke se der er tale om en hetz. Jeg ved også at Madame M ikke kalder sig for Kristina Lux. Jeg kommer selv hos Madame M og ved at hun overhovedet ikke tilbyder sex, og det er kun med hendes forskellige slavetøser man kan få sex eller man er til rollespil. Jeg kommer som sagt selv hos Madame M og har kun godt at sige, men jeg kommer også kun for dominans og er også blevet spurgt om jeg kunne tænke mig en slavetøs, men har takket nej jeg kommer kun for dominans os hvis man ønsker blid sex er der jo mange andre muligheder. Madame m og Kristina Lux er ikke den samme, jeg ved også de har eller har haft samarbejde, de har haft de samme billeder. Jeg har det også lidt svært med at når man enten ønsker dominans eller blid sex at man så bliver tilbudt noget andet. At trådstarter er blevet skuffet er selvfølgeligt ærgerligt, og hvis jeg har forstået det rigtigt undrer det mig lidt jeg synes Madame M er nem at tale med, så tag en snak med hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Steffendenstore, du behøver ikke citere mig når der ikke er noget at tilføje, dette skrevet i en god mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Steffendenstore skrev, den Mon Jun 11 2018 at 22:35:

Jeg har igennem længere tid fulgt dette forum uden at være aktiv selv.

Jeg skulle en dag for ca en lille månedes tid siden have det jeg håbede på, ville  være en dejlig oplevelse hos Kristinalux.

Jeg kom lidt før tiden og meldte ikke min ankomst, da jeg kendte adressen fra tidligere besøg hos Madam M.

Det kom som en stor overraskelse og skuffelse at det var Madam M der tog imod mig, som glædespige undertegnet af  Kristinalux

Ikke at Madam M ikke er en meget tiltrækkende dame, men det var ikke dominans jeg ønskede denne dag. Overraskelsesmomentet gjorde at jeg ikke, fra det ene sekund til det andet kunne omstille mig på, at min Madam skulle kærtegne min krop og sjæl

Jeg valgte at tilsidesætte mit behov, da jeg syntes gejsten forsvandt lidt, og i følgeskab med jeg stødte på 6-8 yngre mænd der var i gang med at sminke hele området til ved indgangen med video kamera, så der var ikke meget privat/diskret over dette. Madam M/Kristinalux prøvede ihærdig at tilbage kalde min lyst vedat tilbyde mig en meget træt og umotiveret slavetøs, der sad i deres kaffestue.

Jeg har efterfølgende fundet mig en anden domina som varmt kan anbefales Madam lllona og når sjælen ønsker at blive kærtegnet har jeg bekendtgjort mig med et nyt paradis.

Kære steffendenstore. ( **** ).                     Hvad er dit Formål/ønske  med denne fantastiske anmeldelse ?? Du må ha gjort dig nogle tanker ??                                      Jeg tænker en god og rosende anmeldelse på Madame l havde været meget mere  på sin plads hvis du havde brugt din tid på sådan en herinde , end en Hetz imod mig som person, jeg står som Madame med mig ejet ansigt.. Det burde du sørme også gøre. Eller ???    ( Whyyyy ) Du kom ikke for at få Dominans ????  Wrong, Og jeg har kamera overalt ?? Wrong - Der findes INGEN kamera ved mit Domicil så er det på plads..Til sidst vil jeg Ønske alle  mine kære kollegaer alt god vind med det arbejde de udføre og lægger deres  liv og sjæl i for mange søde og trofaste gæster trods en snæversynet og idiotisk anmeldelse.....Madame m                                                     

Redigeret af Madame M
Vi bruger ikke hinandens rigtige navne herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer ikke som en overraskelse st mit indlæg udløste flere negative reaktioner :-)

men jeg mener stadig at fordi ens forventninger ikke bliver opfyldt retfærdig gøre det ikke en negativ anmeldelse medmindre der er blevet lovet noget som ikke er opfyldt og  som jeg læser det første indlæg er det ikke tilfældet. 

At det er en anden pige end forventet er vel ikke hendes fejl medmindre annoncerede billeder viser noget andet?

Man skal måske ikke leve efter devisen

” har du ikke noget pænt at sige så skal du tie”

men jeg synes man skal være forsigtig med negative anmeldelser, dels skal man være helt sikker på at det man skriver er rigtigt  og en urimelig anmeldelse vil såre den pågældende GP urimeligt og ikke alle er lige så stærke som jeg antager Madame M er  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Madame M skrev, den 12/6/2018 at 20:26:

Kære steffendenstore. ( **** ).                     Hvad er dit Formål/ønske  med denne fantastiske anmeldelse ?? Du må ha gjort dig nogle tanker ??                                      Jeg tænker en god og rosende anmeldelse på Madame l havde været meget mere  på sin plads hvis du havde brugt din tid på sådan en herinde , end en Hetz imod mig som person, jeg står som Madame med mig ejet ansigt.. Det burde du sørme også gøre. Eller ???    ( Whyyyy ) Du kom ikke for at få Dominans ????  Wrong, Og jeg har kamera overalt ?? Wrong - Der findes INGEN kamera ved mit Domicil så er det på plads..Til sidst vil jeg Ønske alle  mine kære kollegaer alt god vind med det arbejde de udføre og lægger deres  liv og sjæl i for mange søde og trofaste gæster trods en snæversynet og idiotisk anmeldelse.....Madame m                                                     

Men er du både Madame M og Kristina Deluxe?

Det vil give meget god mening, at du skifter navn, når/hvis du tilbyder de blide former, netop for ikke at forvirre de kunder der udelukkende ser dig som domina.

Efter anmeldelsen her, har jeg bemærket, at begge kvinder er f.eks. i Støvring de samme dage og på billederne er der også mange ligheder mellem Madame og Kristina. Vil du gøre mig klogere på dette?

Tak og god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Efter min overbevisning er Madame kun domina, som jeg tidligere har skrevet er jeg en af hendes faste gæster, jeg har engang kontaktet Kristina Lux for at høre om hun var Madame M, hun svarede at hun brugte Madames billeder, da de lignede hinanden lidt og de arbejde samme sted. Jeg har også bemærket de ofte er i støvring på samme tid, men jeg ved også de har samarbejde. Det vil komme som en stor overraskelse for mig hvis de er samme person, der står også i Madames profil at man overhovedet ikke kan få sex med hende. Men mon ikke Madame M kommer med en forklaring så det engang for alle kan blive fastslået hvad der er sandheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Herhid skrev, 1 time siden:

Efter min overbevisning er Madame kun domina, som jeg tidligere har skrevet er jeg en af hendes faste gæster, jeg har engang kontaktet Kristina Lux for at høre om hun var Madame M, hun svarede at hun brugte Madames billeder, da de lignede hinanden lidt og de arbejde samme sted. Jeg har også bemærket de ofte er i støvring på samme tid, men jeg ved også de har samarbejde. Det vil komme som en stor overraskelse for mig hvis de er samme person, der står også i Madames profil at man overhovedet ikke kan få sex med hende. Men mon ikke Madame M kommer med en forklaring så det engang for alle kan blive fastslået hvad der er sandheden.

Jo, lad os håbe, at hun selv svarer på det. 

Jeg mener ikke, at nogle af de ting du skrev her, udelukker det ene frem for det andet. 

Selvfølgelig vil Madame M ikke tilbyde sex, så falder hele konceptet jo til jorden. 

Men selvfølgelig kan hun da lige sex når hun bryder ud af rollen, som Madame M, og hvorfor så ikke kalde sig Kristina og dyrke den side også. Ja, det er jo så også bare antagelser fra min side, men lad os håbe hun selv vil give en ærligt svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 12 timer siden:

Jo, lad os håbe, at hun selv svarer på det. 

Jeg mener ikke, at nogle af de ting du skrev her, udelukker det ene frem for det andet. 

Selvfølgelig vil Madame M ikke tilbyde sex, så falder hele konceptet jo til jorden. 

Men selvfølgelig kan hun da lige sex når hun bryder ud af rollen, som Madame M, og hvorfor så ikke kalde sig Kristina og dyrke den side også. Ja, det er jo så også bare antagelser fra min side, men lad os håbe hun selv vil give en ærligt svar. 

Så falder konceptet helt til jorden? I din optik, måske ja.

Jeg er selv hardcore masochist, og har haft flere private relationer til dominante/sadistiske kvinder, og jeg kan love dig for, at heftig og svedig sex er en del af mit - og deres - koncept. Hvorfor i alverden skulle en domina pr. definition ikke have en “tur”? Vi er alle forskellige - og netop manglen på sex er den eneste årsag til, at jeg ikke vil besøge danske pro-dominaer. Eller udenlandske, der ikke tilbyder sex, for den sags skyld :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Thomas Aalborg skrev, for 15 timer siden:

Jo, lad os håbe, at hun selv svarer på det. 

Jeg mener ikke, at nogle af de ting du skrev her, udelukker det ene frem for det andet. 

Selvfølgelig vil Madame M ikke tilbyde sex, så falder hele konceptet jo til jorden. 

Men selvfølgelig kan hun da lige sex når hun bryder ud af rollen, som Madame M, og hvorfor så ikke kalde sig Kristina og dyrke den side også. Ja, det er jo så også bare antagelser fra min side, men lad os håbe hun selv vil give en ærligt svar. 

Jeg tror ikke Madame M har lyst til at deltage mere i denne tråd efter hvad hun har været udsat for. Jeg håber politiet opklarer sagen, jeg skal ikke her komme ind på hvad  det er, det er en sag for politiet. Så du skal ikke forvente noget svar og jeg vil stærkt anmode om at vise Madame m det hensyn  at lade det ligge, og kan heller ikke se det er så vigtigt. Madame er en figther og skal nok komme ovenpå igen, Madame er en kvinde jeg har den dybeste respekt for og det skal ikke forstås sådan at det fordi hun er domina det er den måde hun arbejder på, hun står ved hvad hun laver og står frem med sit eget ansigt også her på EG mens vi andre sidder og gemmer os bag vores profil og kan skrive anonymt . Madame M er også en kvinde  det har haft stor betydning for mig at komme til at kende og har haft fortrolige samtaler med, så det gør mig ondt den chikane hun har været udsat for og jeg synes det er bedst at lukke denne tråd., 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Nej, Madame M deltagr nok ikke længere i debatten .

Det er da også meget nemmere, som GP/domina at lave strudsemetoden .

Der er to sider af en sag, men det er ikke ret tit  at en Domina/GP bliver særlig begejstret for negativ kritik, og tro mig der findes desværre rigtig mange dominaer ( det er den verden jeg altidhar bevæget mig i , så derfor udtaler jeg mig kun om dette område ) der ikke er deres opave voksen, som tilsyneladende ikke lærer af kritik, og fortsætter i samme spor . 

 

Om  Madame M er sådan,  skal jeg ikke udtale mig om, jeg har forsøgt at få en aftale i stand med hende en enkelt gang og kørte fra den ene ende af landet, blot for at møde til aftalt tid, og ankomme til en lukket dør ! 

Hende bruger jeg så personligt ikke mere tid på ! 

Om den aktuelle kritik er berettiget skal jeg ikke udtale mig om,, da jeg aldrig fik chancen for at møde hende . 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
BM29 skrev, for 23 timer siden:

Nej, Madame M deltagr nok ikke længere i debatten .

Det er da også meget nemmere, som GP/domina at lave strudsemetoden .

Der er to sider af en sag, men det er ikke ret tit  at en Domina/GP bliver særlig begejstret for negativ kritik, og tro mig der findes desværre rigtig mange dominaer ( det er den verden jeg altidhar bevæget mig i , så derfor udtaler jeg mig kun om dette område ) der ikke er deres opave voksen, som tilsyneladende ikke lærer af kritik, og fortsætter i samme spor . 

 

Om  Madame M er sådan,  skal jeg ikke udtale mig om, jeg har forsøgt at få en aftale i stand med hende en enkelt gang og kørte fra den ene ende af landet, blot for at møde til aftalt tid, og ankomme til en lukket dør ! 

Hende bruger jeg så personligt ikke mere tid på ! 

Om den aktuelle kritik er berettiget skal jeg ikke udtale mig om,, da jeg aldrig fik chancen for at møde hende . 

 

Nu  mener jeg ikke at tråden går på en kritik af Madame M, men om noget nogen gerne vil have svar på. Jeg mener det må være op til hende selv hvad hun vil svare på. Selv kender jeg svaret, og det ville jeg ønske jeg ikke gjorde , for det kom til at betyde at jeg nu er faldet i unåde hos Madame M. Trist at det skulle gå sådan, for jeg har kun haft gode oplevelser hos Madame M, og kan jo kun tale for mig selv, men for mig er Madame M den bedste jeg har mødt i de tre årtier jeg er færdedes i dette fantastiske univers.  Jeg har heller ikke oplevet at komme til en lukket dør, det er ikke noget jeg kan genkende, og hvis der har været problemer har hun altid givet besked.   Det er aldrig rart at blive brændt af, men glem det og se at komme videre.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
BM29 skrev, den 23/8/2018 at 09:21:

Nej, Madame M deltagr nok ikke længere i debatten .

Det er da også meget nemmere, som GP/domina at lave strudsemetoden .

Der er to sider af en sag, men det er ikke ret tit  at en Domina/GP bliver særlig begejstret for negativ kritik, og tro mig der findes desværre rigtig mange dominaer ( det er den verden jeg altidhar bevæget mig i , så derfor udtaler jeg mig kun om dette område ) der ikke er deres opave voksen, som tilsyneladende ikke lærer af kritik, og fortsætter i samme spor . 

 

Om  Madame M er sådan,  skal jeg ikke udtale mig om, jeg har forsøgt at få en aftale i stand med hende en enkelt gang og kørte fra den ene ende af landet, blot for at møde til aftalt tid, og ankomme til en lukket dør ! 

Hende bruger jeg så personligt ikke mere tid på ! 

Om den aktuelle kritik er berettiget skal jeg ikke udtale mig om,, da jeg aldrig fik chancen for at møde hende . 

 

 

 

 

 

Hvordan har du kunne komme til en lukket dør når INGEN for den korrekte Adr ved tidsbestilling ??

Jeg har ALDRIG Svigtet en aftale uden at meddele dette til en der havde en bestilling, og det er da sket, jeg er et menneske med familie der kan komme ud for at måtte aflyse så vel som mine gæster også er nødsaget til indimellem og det er da aldrig rart , men umuligt at undgå helt  desværre ,så den besked undre mig meget Hvordan så denne dør ud ? og hvor??? Du må gerne lægge adr og hus nr ud på dette spørgsmål

Madame M

Ps strudsemetoden ??? siger 80 % er jeg der gemmer jer bag et nick name, jeg forsvare mig meget eget ansigt og den person jeg er og står inde for, men det er IKKE alt jeg deler med folk i et offenligt forum,og så laver man en struds, ej få du ejet ansigt på og lad mig stille dig nogle spørgsmål :-)

Redigeret af Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Nu er det efterhånden mere end 6 måneder siden jeg prøvede , og egentlig  troede jeg havde en aftale med Madame M, eller hvad du nu kalder dig . 

Da jeg ringede første gang var jeg i Silkeborg, og vi aftalte at jeg skulle ringe når jeg nærmede mig Odense . Som jeg husker det , det er altså et stykke tid siden, så ringede jeg ca 30 minutter før forventet ankomst, og blev ledt hen til en parkeringsplads til et større byggemarked uden for Odense hvor jeg så skulle ringe igen . 

Jeg så  ikke nogen dør, for da jeg ankom til parkeringpladsen ringede jeg flere gange fra min mobil, uden at få noget svar . 

På et tidspunkt mistede jeg tålmodigheden, og opgav mit forehavende . 

Det er da klart at med sådan en oplevelse i bagagen ikke mener du er specielt seriøs ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
BM29 skrev, den 27/10/2018 at 11:05:

Nu er det efterhånden mere end 6 måneder siden jeg prøvede , og egentlig  troede jeg havde en aftale med Madame M, eller hvad du nu kalder dig . 

Da jeg ringede første gang var jeg i Silkeborg, og vi aftalte at jeg skulle ringe når jeg nærmede mig Odense . Som jeg husker det , det er altså et stykke tid siden, så ringede jeg ca 30 minutter før forventet ankomst, og blev ledt hen til en parkeringsplads til et større byggemarked uden for Odense hvor jeg så skulle ringe igen . 

Jeg så  ikke nogen dør, for da jeg ankom til parkeringpladsen ringede jeg flere gange fra min mobil, uden at få noget svar . 

På et tidspunkt mistede jeg tålmodigheden, og opgav mit forehavende . 

Det er da klart at med sådan en oplevelse i bagagen ikke mener du er specielt seriøs ? 

Ved ikke lige hvor det byggemarked skulle ligge, men det er jo ikke det vigtige , hvis du ikke har lavet et fast tidspunkt med mig så kan du ikke regne med eller gå udfra at jeg sider klisteret op at telefonen, så kunne  jeg nuligvis ha fået en gæst ind, og af den grund ikke tag en telefon, og så vil der være ventetid, at du så har valgt at køre udfra din tålmodighed er ikke min fejl, men har du derimod lavet en fast aftale Så overholder jeg den 100 % , hvad skulle jeg få ud af det modsatte  ?? Ødelægge min egen foretning  eller , er slet ikke med , men lavær at sidde bag et nick name og facke billede  udtale dig om at jeg er et useriøst menneske, så drev jeg nok ikke Forretning særlig længe med useriøst arbejde, så skulle jeg nok vælge en blid annonce og nyt navn hver uge hvis det er sådan du beskriver/ oplever ved  mig

Redigeret af Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Bare rolig .... Næste gang jeg besøger Fyn bliver det ikke dig jeg laver en aftale eller oprigning til . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...