Hop til indhold

Recommended Posts

Der var engang en slavedreng. Han havde siden konfirmationsalderen drømt om at møde en rigtig domina. Genem mange år gik han rundt og var frustreret, hvor finder jeg en rigtig domina? Først da han blev en halvgammel mand fandt han internettet, eller måske fandt det ham? Her fandt han en annonce fra en der lignede en rigtig domina; Lady Cherie. Den nu lidt ældre slavedreng kiggede i sin pung, altså den med penge i, og besluttede at det skulle prøves. Cherie var en gammel hex, men ganske spændende at gæste. hun vidste nok hvordan man skulle sætte en slavedreng på plads. Slavedrengen blev optaget af det her internet og søgte videre, en dag faldt han over Miss Silvia, se hun var en rigtig omsorgsfuld domina og slavedrengen nød hendes selskab i fulde drag, men hun forsvandt og slavedrengen blev frustreret; finder jeg nogensinde en domina der kan tilfredsstille mine lyster? Han søgte højt og lavt, ude og hjemme, men alle de dominaer han fandt manglede ligesom det sidste. Slavedrengen havde dog på internettet faldet over et navn; Madame Illona, men i første omgang gået forbi -østerupæiske piger var ikke interessante. Så så slavedrengen en anmeldelse på eroguide og fandt ud af at Illona var pæredansk!

Så gik det stærkt for den lille slavedreng;

Gad vide om han havde råd til en tur hos Illona? hjem og kigge i finanserne, jo der måtte være nok -især da Illona meddelte at en time i hendes selskab kun kostede ....,-

Ku han få fri fra arbejde, her måtte arbejdes hurtigt, men det lykkedes

Turde han overhovedet møde så smuk en domina, og ville hun vide af ham?

Dagen oprandt og slavedrengen tog en tur til Odense, han havde spurgt om der var ting han skulle være obs på, men Illons svarede: "nej, kom du bare"

Se her begik slavedrengen sin første fejl; det er klogt at medbringe en "fedtegave" til Madame I, det havde slavedrengen ikke gjort :-(

Da slavedrengen havde kørt i mange timer for at komme frem var det nødvendigt at bruge Illonas toilet, det skal man måske prøve at undgå

Da slavedrengen lå bastet og bundet spurgte Madame Illona om man havde efterladt toiletet som man fandt det, her skal man bare være 100% ærlig.

Slavedrengen havde forlods sendt Madame Illona en mail om hvordan han gerne ville voldtages. Efter at have sagt pænt goddag i døren blev slavedrengen interviewet. kort efter blev han iført håndleds og ankelmanchetter og et solidt halsbånd, -derefter ned i kælderen hvor slavedrengen kunne drømme om hvad der skulle ske. Efter en kort stund kom Madame Illona ned, Illona har en gudesmuk krop, men her var den accentueret af flotte højhælede læderstøvler og det lækrest læderkorset, virkelig et syn jeg aldrig har set mage til. Madame pirrede slavedrengen lidt, og så gik det ovenpå.

Slavedrengen blev spændt fast på alle lemmer og Illona spurgte til badeværelsets stand, slavedrengen var så dum og påståelig at sige han havde efterladt det som han fandt det. Det var en uklog beslutning. Madame Illona fandt en tung paddle frem og sagde: "Nu ska je gi de den røéste mølle i hele O´ense" og så gik hun i gang. Jeg var skrækslagen, jeg måtte jo ikke få mærker, men Illona viste præcis hvad hun gjorde. Slaven havde også altid troet at det bedste kommandosprog var tysk, men fynsk slår det altså med flere hestehoveder!

Efter dette var slavedrengen igennem en lang række prøvelser, den sidste hvor Illona satte sig på hans ansigt og blev slikket mens hun flåede i hans brystvorter og hans pik var dog sådan at han kom i en orgastisk eksplosion.

Efter dette var der behagelig samtale hvor Madame I luftede muligheden for at hun måske ville komme til min hjemegn; så tror jeg at jeg skal have klippekort så jeg kan komme hver uge.

Tak Madame Illona, for en vidunderlig oplevelse!!

 

Overvejer om mit fremtidige handle skal være serveIllona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...