Hop til indhold
dodo

Randers Lamyai Thaimassage

Recommended Posts

Var forbi Lamyai forleden dag. 
Havde ikke bestilt tid. Adgangsforhold ikke diskrete. Fik lov at vente et stykke tid på gaden. Det føles som lang tid, men er måske i virkeligheden ikke så slemt..... Blev modtaget af ejer? Ind i baglokale rene håndklæder på pude og madras et +. Kunne kun få 45 min men massagen var rimelig. Dog noget irriterende at pigen svarede på sms flere gange under massagen. Hun talte også med en anden der åbenbart opholdt sig i et afsnit af forlokalet. Da jeg havde vendt mig  kom en ret lille pige gående gennem det rum hvor jeg fik massage ud i køkkenet. Hun vender tilbage med nogle kølige klude og begynder at massere mine fødder mens den anden thaikvinde fortsætter med nakke og hovedbund. 
Så spørger den "lille" om jeg vil have sex. Jeg spørger til hvad jeg kan få. Hun siger hun vil give mig sex.

Betaling 1200 for hele pakken. Jeg skulle nok have nøjedes med de 300 til massagen. Sexen var ikke værd at skrive hjem om. En omgang med hånden, på med gummi og op at ride. Pigen var uengageret. Bagefter ikke venlighed eller smil. 

Jeg kommer ikke igen

venligst 
dodo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...