Hop til indhold
Grenå

sex killing 24 Hadsten

Recommended Posts

Har kigget. Synes det lyder lidt for godt til at være sandt. 

Hun betaler dig hvis du ikke synes hun er model lækker? 

Men det fristende! Hvis jeg havde tiden, så ville jeg da ha kigget nærmere på hende:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spild af penge....total hun rykker og rykker og bliver meget utålmodigt hvis ikke du sprøjter indenfor 90sec. 

Lækker....hun er en mørk pige med stor røv, så hvis du er til det så er hun da pæn nok, men hendes utålmodighed er total turn off for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 6 timer siden:

Spild af penge....total hun rykker og rykker og bliver meget utålmodigt hvis ikke du sprøjter indenfor 90sec. 

Lækker....hun er en mørk pige med stor røv, så hvis du er til det så er hun da pæn nok, men hendes utålmodighed er total turn off for mig

Hvor mange penge fik du så?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja "ligner en model" .... hmmm det kommer jo an på hvilken type. Jeg syntes hun har et mega smukt ansigt og store dejlige bryster. Hårde / bløde - kan jeg ikke huske, men virkelig noget for en babsoman ! Men røven er stor og desværre ikke særlig fast (ved sku' ikke lige hvordan man kan skrive dette pænt - beklager). Hendes fordele (ansigt og bryster solgte hende for mig og hun gav et rigtigt godt blæs uden hast, lidt dansk i et par stillinger og afsluttede frækt med munden. Super sød piger og havde det ikke været fordi jeg er meget til super faste røve havde jeg besøgt hende igen en anden gang. Jeg gav 1000,- så der ikke skulle være noget hastværk. Tror personligt det kan være svært at få en super oplevelse ud af 500,- her i 2018. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...