Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal til København et par dage i starten af juli i forbindelse med arbejde. Da jeg bestemt ikke er kendt i staden vil jeg gerne have lidt hjælp.

Jeg skal bo centralt og har fundet disse to steder:

Monalisa massage

Thai Goldfinger Wellness & Massage

Er der nogen der har kendskab til disse to steder mht deres "almindelige" massage samt om det er muligt at få ekstra og hvis ja hvad og til hvilken pris.

Med hensyn til rigtig body to body massage (dvs ikke bare to bryster der slaskes på ryggen et par gange) har jeg fundet, at Sawadee i Hvidovre nok er et af de rigtig gode steder.

Er der nogen der ved om man kan få rigtig og god body to body tættere på centrum? Jeg har ikke bil med.

Mvh

BTB (Body To Body)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Monalisa igår aftes. Men gik igen med uforrettet sag. Det var 2 gamle krager der var der da jeg kom. Og da jeg spurgte efter en yngre model måtte de ringe efter en. Hun var så ikke thai men nærmere kineser. De talte ihvertfalde engelsk sammen og hun lignede heller ikke en thai.

Men hun var ikke engang køn at se på og var rimelig svedig i på panden.

De nåede at fortælle mig at hun var på rengøringsjob men var der om 2 min.

Men gad ikke lige have massage af en der lige kom fra andet job.

Så jeg ville hellere køre med uforrettet sag.

Det er længe siden jeg har været hold goldfinger så kender ikke pigerne der mere.

Men et besøg ved Sawadee er altid godt. Og det tager vel kun 10-15 min med s-toget til friheden station og så 5-10 min på gåben hen til dem der fra. Ellers holder bussen lige uden for døren ved dem jo. Så det er ikke noget problem at komme frem til dem uden bil.

Og du skal kun ha 2 zoner fra hovedbanen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Monalisa igår aftes. Men gik igen med uforrettet sag. Det var 2 gamle krager der var der da jeg kom. Og da jeg spurgte efter en yngre model måtte de ringe efter en. Hun var så ikke thai men nærmere kineser. De talte ihvertfalde engelsk sammen og hun lignede heller ikke en thai.

Men hun var ikke engang køn at se på og var rimelig svedig i på panden.

De nåede at fortælle mig at hun var på rengøringsjob men var der om 2 min.

Men gad ikke lige have massage af en der lige kom fra andet job.

Tak for ínfo, så ved jeg at jeg ikke skal der hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Monalisa, blev modtaget af de to ældre og ville

gå igen da de hev kineseren frem fra baglokalet.

Jeg syntes hun så ok ud om ombestemte mig til at blive.

Fik en udmærket lidt anderledes "kinesisk massage" med afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...