Hop til indhold
Graylord

Kysseglade Molly

Recommended Posts

Ikke så tit jeg besøger gp'er, men følger som regel nogenlunde med i hvad der sker. Og det faldt mig pludselig ind;

 

Hvad er der blevet af Molly? Har hun trukket stikket permanent eller... -nogen der ved noget?

/GL

Redigeret af Graylord
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort

Der var noget med et nyt navn for at undgå chikane. Håber det er lykkedes for hende. En søøød pige. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Graylord skrev, den 11/6/2018 at 00:31:

Ikke så tit jeg besøger gp'er, men følger som regel nogenlunde med i hvad der sker. Og det faldt mig pludselig ind;

 

Hvad er der blevet af Molly? Har hun trukket stikket permanent eller... -nogen der ved noget?

/GL

Hehe. Troede faktisk lige at det var en anmeldelse af mig. Smiler sødt.. 

 

Fordi jeg er også meget kysseglad. 

 

Jeg håber at du finder hende. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis kysse glade Molly har skiftet navn for at undgå chikane så er det sku nok dumt at skrive hendes nye navn her, idioten kunne jo risikere at læse med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Helot @Graylord -Det er også tarveligt jeg går og skifter navn uden at sige det :P 

Kæft jeg er da tarvelig :ph34r:

Skal vi ikke sige jeg skifter tilbage, og så slår vi en streg over det? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, 1 time siden:

@Helot @Graylord -Det er også tarveligt jeg går og skifter navn uden at sige det :P 

Kæft jeg er da tarvelig :ph34r:

Skal vi ikke sige jeg skifter tilbage, og så slår vi en streg over det? :wub:

Deal - så kommer James Bond på besøg igen ❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale med hende kl 13 idag og vi aftalte at jeg skulle ringe her til formiddag. Har forsøgt at ringe flere gange uden at telefonen blev taget så må antage jeg er blevet brændt af :/. Food for thought....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Brænder bestemt ikke aftaler af med vilje, du var den eneste der ikke havde fået et afbud i morges. Det var en misser, og det er jeg frygteligt ked af, det skrev jeg også i mailen.

Er da lidt ked af at du syntes du lige skulle gå ind og skrive negativt om mig, det ER du selvfølgelig i din gode ret til. Men kunne du ikke lige have ventet lidt til jeg gav lyd fra mig? 

Food for thought? Hvad mener du med det? -Sidste gang jeg ikke holdt en aftale var over et år siden. Og han fik skam så hatten passede da han kom igen. 
 

Du havde skam også fået så hatten passede ved en ny aftale, for at gøre det godt igen fra min side, men er stemningen ikke lidt ødelagt nu? 

Håber du finder en anden sød pige at hygge med :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...