Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge den dejlige Alessia i Odense 

https://annoncelight.dk/showad/251451

hun er sgu så dejlig som mange andre også har skrevet herinde :)

lige fra jeg kom ind af døren fik jeg kys og kram :) 

vi begyndte med noget 69 det være sgu dejligt at lige kunne smage hendes dejlige mis også. Der kom jeg i munden på hende uden kondom dejligt men jeg tror der kom lidt meget så det ud til ;) ups men hun tog det bare med en smil :) 

efter det snakket vi om lidt af hvert til jeg var klar igen ;) 

så skulle hun op og ride lidt mums også sluttede vi af med jeg tog hende i røven til jeg kom anden gang :) puha så var jeg også brugt .

men gik derfra en glad mand :) 

så gutter det bare med at komme afsted hun sagde hun er i Odense i 20 dage endnu ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 50 minutter siden:

Så blev det min tur til at besøge den dejlige Alessia i Odense 

https://annoncelight.dk/showad/251451

hun er sgu så dejlig som mange andre også har skrevet herinde :)

lige fra jeg kom ind af døren fik jeg kys og kram :) 

vi begyndte med noget 69 det være sgu dejligt at lige kunne smage hendes dejlige mis også. Der kom jeg i munden på hende uden kondom dejligt men jeg tror der kom lidt meget så det ud til ;) ups men hun tog det bare med en smil :) 

efter det snakket vi om lidt af hvert til jeg var klar igen ;) 

så skulle hun op og ride lidt mums også sluttede vi af med jeg tog hende i røven til jeg kom anden gang :) puha så var jeg også brugt .

men gik derfra en glad mand :) 

så gutter det bare med at komme afsted hun sagde hun er i Odense i 20 dage endnu ;) 

Jeg har selv besøgt hende, da hun var i kolding og århus:) 

Hun er for lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 11 timer siden:

Then it became my turn to visit the lovely  Alessia in Odense 

https://annoncelight.dk/showad/251451

She is so lovely as many others have written in her too :)

Right from entering the door I got a kiss and hug :) 

We started with something 69 It would be nice to just taste her lovely mist too. There I felt in her mouth without a condom nice but I think that came a lot so it looked like ;) ups but she just took it with a smile:) 

After that, we talked about a little while until I was ready again ;) 

then she had to get up and ride a little mum also we ended up taking her in the ass until I came second time :) puha so I was also used.

but went from there a happy man :) 

so boys just got there she said she's in Odense for 20 days yet ;) 

thank you :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig til at besøge hende igen - for gud ved hvilken gang. :P Har bare SÅ lidt tid da jobbet tager alt min fritid. Men mon ikke det snart kan lade sig gøre. Trænger til at lade min tunge gå på opdagelse i hende våde, varme ..... ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige forbi hende den dejlige igen idag :) 

det blev godt nok kun til 15 min men det var stadig dejligt og det var hun også som altid ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 9 timer siden:

Then I was just past her the lovely again today :) 

It was good enough only for 15 min but it was still lovely and she was as always ;) 

hugs and kisses :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 18 timer siden:

Så var jeg lige forbi hende den dejlige igen idag :) 

det blev godt nok kun til 15 min men det var stadig dejligt og det var hun også som altid ;) 

Er sgu lidt misundelig. Håber jeg har tid og penge til at besøge hende inden hun når at smutte.... :-P Trænger sgu for vildt til hende. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende  et par gange, hun er en dejlig og sød pige , billederne er 100 % rigtige. Fantastisk sex og er helt klart et besøg værd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sød fyr skrev, for 2 timer siden:

Have also visited her a few times, she is a lovely and sweet girl, the pictures are 100% correct. Great sex and is definitely worth a visit : D

thank you <3

see you soon :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, den 10/6/2018 at 21:48:

Så blev det min tur til at besøge den dejlige Alessia i Odense 

https://annoncelight.dk/showad/251451

hun er sgu så dejlig som mange andre også har skrevet herinde :)

lige fra jeg kom ind af døren fik jeg kys og kram :) 

vi begyndte med noget 69 det være sgu dejligt at lige kunne smage hendes dejlige mis også. Der kom jeg i munden på hende uden kondom dejligt men jeg tror der kom lidt meget så det ud til ;) ups men hun tog det bare med en smil :) 

efter det snakket vi om lidt af hvert til jeg var klar igen ;) 

så skulle hun op og ride lidt mums også sluttede vi af med jeg tog hende i røven til jeg kom anden gang :) puha så var jeg også brugt .

men gik derfra en glad mand :) 

så gutter det bare med at komme afsted hun sagde hun er i Odense i 20 dage endnu ;) 

Badboy: jeg overvejer at booke med analsex, har aldrig før bestilt det ved en GP, er Alessia god og hvordan fungere det rent praktisk og er det pengene værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...