Hop til indhold
Flyver

Mina, Esbjerg

Recommended Posts

Tog selv forbi, til at starte med ros, meget flot pige lækker krop, så ris, hendes tilbud, jeg havde spurgt til på SMS var pludselig ikke mulig, nu merpris for alt, så jeg valgte at gå igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flyver skrev, for 2 minutter siden:

Tog selv forbi, til at starte med ros, meget flot pige lækker krop, så ris, hendes tilbud, jeg havde spurgt til på SMS var pludselig ikke mulig, nu merpris for alt, så jeg valgte at gå igen

Det er bare så typisk med de piger. En overskrift der fanger, og når du så kommer derud, kommer der alle mulige ekstra tillæg på. Fatter ikke de skriver det på den måde, hvis ikke de holder det. De får jo et vildt dårligt rygte, og man kan kun håbe på at de der har tænkt sig at besøge hende, er så kloge at læse lidt anmeldelser først. Synes ikke de fortjener en masse kunder, når de snyder på den måde. Så kan de sidde og glo og vente på kunder resten af ugen for min skyld. Man ligger som man har redt, og er fedt du vendte om og gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thy4ma
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Det er bare så typisk med de piger. En overskrift der fanger, og når du så kommer derud, kommer der alle mulige ekstra tillæg på. Fatter ikke de skriver det på den måde, hvis ikke de holder det. De får jo et vildt dårligt rygte, og man kan kun håbe på at de der har tænkt sig at besøge hende, er så kloge at læse lidt anmeldelser først. Synes ikke de fortjener en masse kunder, når de snyder på den måde. Så kan de sidde og glo og vente på kunder resten af ugen for min skyld. Man ligger som man har redt, og er fedt du vendte om og gik igen.

Ja hatten af for at du vendte om og gik din vej igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog selv kontankten til mina. 

 

Synes nu ikke billeder passede helt, jeg gik i hvertfald, følte bare det var en penge maskine. 

 

Desuden var hendes veninde optaget så hende kunne man slet ikke se eller møde. 

 

Hvis man føler det er forkert, så er det bare bedre at gå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...