Hop til indhold

Recommended Posts

Tænkte jeg ville besøge hende her da hun så lækker ud og jeg ku ikke finde en anmeldelse af hende.

https://annoncelight.dk/showad/228446

Betalte 700 for superfransk, da jeg spurgte til massage os ville det koste 1000 kr for en halv time. Så det er lidt i den dyre ende. Men jungs billederne passer hun er skide sød. Og så kan hun nogen tricks med hendes hænder især da hun spillede den af på mig, hun vidste lige hvordan hun fik mig i den 7 himmel.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja........synes godt nok der er skruet godt op for priserne.

Det siges jo ellers alt er dyere på Sjælland - men der man altså få meget mere for pengene derovre, hvis man finder de rigtige steder.

1 time med kombination af tantra, massage, b2b, ægte kys, øko blowjob, nærvær og dejlig sex i mange positioner.
Thai pigen var perfekt, hverken tynd eller det modsatte og ja - jeg betalte 1000 DKK.
Der var ingen forhandling om priser med hende.... Dejligt.

Jeg har dog fået  næsten samme behandling i Vejle sidste år, og er sikker på at det stadig er muligt - hader bare at skulle
forhandle - for det giver altid en dårlig start.....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre ja priserne er steget og der er kun os til at få dem ned igen, hvis i ser på FB så kender mange af thai mutterne hinanden og har derved nemt ved at stå sammen og tvinge priserne opad, så lad os stå sammen for at få dem ned igen har selv lige fået en hel times god massage med ok  hj i Ålborg til 500 kr så det er muligt at få kvalitet uden at betale en formue

 

god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 9 minutter siden:

Hej brødre ja priserne er steget og der er kun os til at få dem ned igen, hvis i ser på FB så kender mange af thai mutterne hinanden og har derved nemt ved at stå sammen og tvinge priserne opad, så lad os stå sammen for at få dem ned igen har selv lige fået en hel times god massage med ok  hj i Ålborg til 500 kr så det er muligt at få kvalitet uden at betale en formue

 

god aften 

Hvor i Ålborg ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, den 11/6/2018 at 16:37:

Tja........synes godt nok der er skruet godt op for priserne.

Det siges jo ellers alt er dyere på Sjælland - men der man altså få meget mere for pengene derovre, hvis man finder de rigtige steder.

1 time med kombination af tantra, massage, b2b, ægte kys, øko blowjob, nærvær og dejlig sex i mange positioner.
Thai pigen var perfekt, hverken tynd eller det modsatte og ja - jeg betalte 1000 DKK.
Der var ingen forhandling om priser med hende.... Dejligt.

Jeg har dog fået  næsten samme behandling i Vejle sidste år, og er sikker på at det stadig er muligt - hader bare at skulle
forhandle - for det giver altid en dårlig start.....

 

 

Hvor /hvordan fik du det til den pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...