Hop til indhold
Elprebsi

Falang Wellness - Fredericia

Recommended Posts

Kom i dag forbi Fredericia og var lidt småliderlig, men synes også massage kunne være rart og ja, så er thai jo somregel en god løsning. 

Jeg valgte et nyt sted i form af Falang Wellness for at teste stedet (https://annoncelight.dk/showad/250385 ) Vel mødt blev jeg vist ind i værelset og spurgte til et bad, som jeg fik (både før og efter seancen). 

Pigen var Mimi - som jeg ikke er sikker på er på billederne, var en yngre thai af normal bygning med små bryster og en halvstor, men egentlig dejlig, røv. 

Jeg blev tilbudt en times body-to-body til 1.500, men havde kun 1.200 med, så vi slækkede lidt på tiden - tror jeg var der samlet 45 min. Massagen var fin uden at være prangende og body to body var som den slags nu er - dejligt at mærke en blød kvindekrop glide over en. Derefter til den "sjove" del - blow var med kondom og det bedste af seancen var Mimis stramme fisse da hun red mig. Det er en af de strammeste fisser jeg har prøvet og jeg er under gennemsnittet i størrelse, så superdejligt og jeg kom også for hurtigt. Herefter lidt aftørring og tid til farvel. Der var ingen kys - jeg prøvede ikke, og Mimi lagde ikke op til det. Jeg slikkede heller ikke fisse - igen jeg spurgte ikke og der blev ikke lagt op til. 

Jeg vil sige det var en middel seance, men alene på grund af den meget stramme fisse kunne jeg godt finde på at komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...