Hop til indhold
yeetboi

Monika Big Boobs

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Jeg vil sige, at det lugter lidt af falske billeder; halsen ser ud, som om hovedet ikke passer til kroppen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende og hun er ganske lækker, brysterne er hjulpet godt af BH'en, hun er måske lidt mere buttet end billederne viser, men alt i alt en lækker lille sag og det hele sidder ret godt, brysterne er mindre end forventet og ikke så fyldige som en havde håbet.

Hun er meget stille og forsigtig, hun snakker ikke ret meget og det ender med at blive lidt små underligt til sidst :)

Aftalen med hende var underlig, spørge indtil et tidspunkt og planlægger at kunne være til tidspunktet, så får man en sms om man kan give hende 15-20 min mere hun er lige ude (okay), det ender med at blive næsten en time. Gentagelsen her er middel, selvom hun er en lille lækker sag, så var det lidt for underligt om jeg bare fangede hende på en dårlig dag eller jeg selv fik en pga. vente tiden.

Så er du til en lille fræk blød pakke og du selv rykker hende rundt og giver den gas, så jeg er overbevist om man få valuta for pengene.

 

Edit: Hun sagde hun ville være tilbage senere i Januar, om det så er Odense eller andet steds spurgte jeg ikke til.

Redigeret af HappyHarryhardon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende her, jeg kan kun tilslutte mig ovenstående, hun er en stille pige. Hun gør hvad hun skal gøre, og ikke mere end det.

Hun er da ganske nydelig, med lidt på sidebenene, enten er hun ikke så glad for hendes nye job, ellers er hun meget genert.

Jeg tog en halv time til kr. 800,00, blev straks tilbudt et bad, hvilket jeg tog imod, det er en dejlig lejlighed, med fine faciliteter. Rimelig diskret at komme til.

Hun fortalte at hun har 9 dage tilbage her i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også her samme oplevelse. Sød , stille, virker meget genert. Middel sex men kan sikkert blive bedre som man lærer hende at kende, hvis man giver det en chance :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være billederne er ægte.. men de er også manipulerede, baggrundene på nogle af hendes billeder bøjer i en sådan grad at det næsten er komisk... men thumbs up for at inkludere en video også, det hæver troværdigheden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blød-I-Knæene skrev, for 3 timer siden:

Det kan godt være billederne er ægte.. men de er også manipulerede, baggrundene på nogle af hendes billeder bøjer i en sådan grad at det næsten er komisk... men thumbs up for at inkludere en video også, det hæver troværdigheden

Ja hun forsøger tydeligt at skjule at hun har en smule på sidebenene, hvilket er synd og helt overflødigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...