Hop til indhold
Partymaker

The Best - Sweet Sophie Aalborg

Recommended Posts

Efter mange rejse aktiviteter undenfor DK , og kun små besøg hjemme i aalborg hvor jeg har besøgt lidt piger med blandede oplevelser .

Valgte jeg Idag , at besøge denne unge søde, kloge, helt nede på jorden pige 

Det bedste af det bedste, mere har man ikke brug for . Så tæt på en scoring i byen som overhovedet muligt .

https://annoncelight.dk/showad/245220

Allerede ved kontakt pr SMS fornemmer man at den her pige er noget særligt i denne her branche, så sød og venlig .

I døren bliver man ganske enkelt modtaget , som om det er et gensyn med sin kæreste  alt forgår i de flotteste lokaler i aalborg centrum , mulighed for bad er der også .

Jeg er fulstændig brugt for energi , pigen giver sig fuldt ud som om at man kendt hinanden i flere år , fik den bedste massage  til at starte på og så ellers til det sjove bag efter . 

Behandel hende med respekt hun er en 1,er i den her verden .. Hun giver kun det bedste af det bedste , uden at kigge på klokken . Efter akten er der tid til at snakke og hygge lidt , og her fornemmer man med det samme at hun  nyder det her erhverv og at hun har samtlige brikker oven i til at fungere .

Jeg kommer 200 % igen , tak for at gøre min søndag god Sophie ;-)

 

 

Redigeret af Partymaker
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Partymaker skrev, for 30 minutter siden:

Efter mange rejse aktiviteter undenfor DK , og kun små besøg hjemme i aalborg hvor jeg har besøgt lidt piger med blandede oplevelser .

Valgte jeg Idag , at besøge denne unge søde, kloge, helt nede på jorden pige 

Det bedste af det bedste, mere har man ikke brug for . Så tæt på en scoring i byen som overhovedet muligt .

https://annoncelight.dk/showad/245220

Allerede ved kontakt pr SMS fornemmer man at den her pige er noget særligt i denne her branche, så sød og venlig .

 I døren bliver man ganske enkelt modtaget , som om det er et gensyn med sin kæreste  alt forgår i de flotteste lokaler i aalborg centrum , mulighed for bad er der også .

 Jeg er fulstændig brugt for energi , pigen giver sig fuldt ud som om at man kendt hinanden i flere år , fik den bedste massage  til at starte på og så ellers til det sjove bag efter . 

Behandel hende med respekt hun er en 1,er i den her verden .. Hun giver kun det bedste af det bedste , uden at kigge på klokken . Efter akten er der tid til at snakke og hygge lidt , og her fornemmer man med det samme at hun  nyder det her erhverv og at hun har samtlige brikker oven i til at fungere .

Jeg kommer 200 % igen , tak for at gøre min søndag god Sophie ;-)

 

 

Thank You darling <3 You are so kind. See you soon. Kisses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Sweet Sophie for første gang i dag, og det var 45 skønne minutter i selskab med en total lækker pige, som jeg havde en fantastisk kæresteoplevelse med som man nu kan komme i denne branche. Hun er simpelthen så sød og nærværende, giver god massage og dejlig sex at jeg kunne være blevet hos hende hele dagen - Tak Sophi! og jeg kommer igen inden du den 23. juni forlader Aalborg for denne gang.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, for 13 minutter siden:

 fik jeg også besøgt Sweet Sophie for første gang i dag, og det var 45 skønne minutter i selskab med en total lækker pige, som jeg havde en fantastisk kæresteoplevelse med som man nu kan komme i denne branche. Hun er simpelthen så sød og nærværende, giver god massage og dejlig sex at jeg kunne være blevet hos hende hele dagen - Tak Sophi! og jeg kommer igen inden du den 23. juni forlader Aalborg for denne gang.:)

Thank you dear <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...