Hop til indhold
Guest Eron

Isabell SKØN Milf I valby

Recommended Posts

Guest Eron

Som jeg truede med, efter besøget hos Lisa, hvor jeg bad om at se Isabell, tog jeg vel en for holdet, ved at købe en time hos hende i dag ;-) Er bare blevet bekræftet mange gange om kvalitet og god pris fra Valbyhuset, så var ikke nervøs for dårlig investering. Og det skulle holde stik.

Meget dejlig imødekommende MILF hvor jeg fik lov at holde om hendes utrolig dejlige naturlige D-E skålbryster, inden badet i det skønne badeværelse. 
At stå bag ved hende og kysse hende i nakken mens hænderne er oversvømmende optaget af hendes skønne bryster er tæt på lykken. Og hun piller bag om på både klokværk og stang.

Som det er ved at blive kotume for mig gav jeg hende 200 i drikke penge, da de 900 de har som standard for en time er lige i undekanten for så god service - og så bliver der vel skruet op for det ene og andet. Fik mange dejlige tungekys og hun gav et godt økoblow. Det blev til variationer over dette tema - tungekys, m. handjob og blow uden - og kunne ikke holde mig mere end en 30 min - blev tilbudt massage, jeg måtte bede om at få lidt hårdere, og så fik jeg lyst til at kysse igen derefter - nu stående, var egentlig på vej ud, men havde 15 min tilbage og dem var hun helt med på kunne omsættes til mere blow og handjob, hun lage sine store bryster til som landingsplads, mens hun gav et rigtig godt handjob, men jeg kunne altså ikke mere ;-) Men skønt hun ikke var nærrig med tiden

- alt det bedste til Isabell og klare varm anbefaling herfra.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mellem Åmarken og Ny Ellebjerg station, så vidt jeg erindrer. 

Jeg har engang skrevet til en af pigerne derude, og spurgt om jeg kunne komme forbi. Det kunne jeg godt, så jeg oplyste ca tidspunkt jeg var der. Da jeg så ankom, blev døren ikke åbnet. Jeg har ikke været forbi siden, da jeg syntes det var lidt useriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Val Venis skrev, 1 time siden:

Mellem Åmarken og Ny Ellebjerg station, så vidt jeg erindrer. 

Jeg har engang skrevet til en af pigerne derude, og spurgt om jeg kunne komme forbi. Det kunne jeg godt, så jeg oplyste ca tidspunkt jeg var der. Da jeg så ankom, blev døren ikke åbnet. Jeg har ikke været forbi siden, da jeg syntes det var lidt useriøst. 

Det er tæt på krydset gamlekøgelandevej og folehaven, hvor der er en mac D. Man skriver ikke direkte til pigerne men en telefondame der også typisk åbner døren. Det kan være lidt rod i booking, men de seneste 4 gange er alt løbet planmæssigt. Det der med bare At dukke op anbefaler jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anmelder var fornyligt markant mindre begejstret for Isabell end bla. Eron. Nu er hun tilbage, og eftersom jeg sidste gang kun fik et kort, men appetitligt. glimt af hende, vil jeg gerne høre om nye erfaringer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...