Hop til indhold
Guest100

Hvorfor gør vi?

Recommended Posts

jeg har været gift i 25 år, bliv skilt og ikke pga pigerne fra dette forum. Var single i et år og har nu en lækker dejlig kæreste. Men men hvorfor så dette forum? Jo fordi vi alle ønsker max ud af vores liv. Jeg var ganske tilfreds i mit ægteskab men ønskede oplevelser udover det, det fik jeg ved besøg af disse dejlige piger. Det gjorde ikke at jeg ikke elskede min kone højt, det gav blot et ekstra kick i hverdagen - det er så fortsat trods en lækker kæreste. Vi skal have max ud af vores liv og følelserne bliver hjemme, tror I ved hvad jeg mener. Go weekend og elsk max. Smileys er forbudt men kunne bruges et par steder. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis din nye kæreste er indforstået med dine gp besøg og i har et åbent forhold, så giv den gas. Hvis ikke det er noget i har talt om/aftalt, så er du ude på et "sidespor"

Ærlighed og åbenhed er grundstenen i et forhold.

Jeg taler af erfaring.

Hilsen Gamle Ole

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest100 skrev, for 2 timer siden:

jeg har været gift i 25 år, bliv skilt og ikke pga pigerne fra dette forum. Var single i et år og har nu en lækker dejlig kæreste. Men men hvorfor så dette forum? Jo fordi vi alle ønsker max ud af vores liv. Jeg var ganske tilfreds i mit ægteskab men ønskede oplevelser udover det, det fik jeg ved besøg af disse dejlige piger. Det gjorde ikke at jeg ikke elskede min kone højt, det gav blot et ekstra kick i hverdagen - det er så fortsat trods en lækker kæreste. Vi skal have max ud af vores liv og følelserne bliver hjemme, tror I ved hvad jeg mener. Go weekend og elsk max. Smileys er forbudt men kunne bruges et par steder. :biggrin:

Godt beskrevet. Er lidt i samme situation og følger dig helt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja, lidt ligesom en bjergbestiger, hvorfor?, fordi bjerget står der og jeg kan !

Og som som jeg har beskrevet i en anden tråd, måske lyst til at afprøver en fitish eller fantasi, som vil være kræve en næsten umulig samtale med sin løse eller faste partner, uden at blive kaldt underlig eller pervers :-) , havde en gang en fantastisk kæreste, vi havde et dejligt sexliv, men analsex var et 100& NO GO for hende, idet dette er noget jeg holder af, ja så måtte jeg få afløb for dette "ude i byen", og her komme alle disse søde Gp`er ind i billede, her kunne jeg få udfyldt mine ønsker, uden at lægge andet i det, end min lyst til analsex eller lign, som min faste partner ikke ville være med på.. forkert? måske, men jeg ville have det dårligere hvis jeg fandt en fast elskerinde for at få afløb, her vil jeg nok være nødt til at indvoldveer følelser, og så ville jeg ihvertfald, ude på et skråplan.

Og så GIDER jeg iøvrigt ikke høre på alle disse bedrevidne, selv højtidelige og halv/hel hellige der optræder ind imellem her på siderne, ja det er utroskab, men det er også at aktiv valg som jeg selv har taget, og må/vil tage konsekvenserne for, hvis det kom dertil. !

Og til alle disse der hævder at Prostitution er skadeligt og øgelæggende for disse dejlige kvinder der lægger krop til, så snakker vi trods alt om verdens ældste erhverv, og så længe pigerne arbejder af egen fri vilje (og for nogens vedkommende lyst! :-) ), skal jeg ikke gøre mig til herre over deres valg og liv, ligesom jeg heller ikke beder dem blande sig i mit liv.

SÅ herfra, en stor hylst til alle danmarks GP er, for at berige mig og mange andre med gode, og nogen anderledes oplevelser.

En lille anekdote at runde af på, en gang da jeg i min tidlige ungdom fandt jeg ud ud af , at jeg tændte på,  og ville prøve analsex. Så fat i travbladet, som var eneste mulighed den gang. jeg fandt hvad jeg søgte, fandt en telefonboks !! (ja det er nogen år siden :-), og ringede og fik adresse og pris.

Då jeg ankom til "gerningsstedet" blev jeg lukket ind af en gude-smuk kvinde, og vist ind i hobbyrummet, jeg fik, rødmene og stammende fremsat mit ønske,  kvinden svarede at det så ikke var hende, men hendes veninde, hvorefter hun åbnede døren og RÅBTE ud i gangen, A..., ham der vil kneppe dig i røven er kommet....  :-)  jeg blev meget lille på det tidspunkt, men der blev iøvrigt en god oplevelse.  :-) 

God weekend og sommer til jer alle 

Misjo1

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis dobbelmoral og relativiserede principper ikke fandtes, så fandtes der ingen glædespiger.

Og fandtes der ikke glædespiger, så tro det eller lad være, men så er vi nogle mænd der ville gå gennem et helt liv, uden nogensinde at få muligheden for at dyrke sex med en kvinde.

For jeg selv, og flere single mænd med mig, der får vi kun sex når vi kan og vil betale. Og nej vi er hverken fysisk eller mentalt handicappede, men vi er altså sådan stillet, at situationen er som den er for os.

Og at vi overhovedet  har denne mulighed, kan vi helt overordnet takke alle dobbelmoralske ægtemænd, og mænd i forhold med relativiserede principper for.

Jeg og de mænd der er i samme situation som jeg, udgør trods alt og heldigvis et sådant fåtal, at vi alene ikke kan udgøre den efterspørgsel efter købesex, der skal til for at vi også har udbuddet af samme i markedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 59 minutter siden:

Og så GIDER jeg iøvrigt ikke høre på alle disse bedrevidne, selv højtidelige og halv/hel hellige der optræder ind imellem her på siderne, ja det er utroskab, men det er også at aktiv valg som jeg selv har taget, og må/vil tage konsekvenserne for, hvis det kom dertil. !

Når du har en kone, kæreste eller fast partner er det utroskab ja. Ikke hvis du er single og ikke har andre muligheder for at få sex.

Jeg har været gift i næsten 30 år med en dejlig kvinde som jeg mistede pga af min lyst til sex med andre. Ifølge min tidligere kone var det ikke så meget pga sex med GP at hun ønskede skilsmisse, men pga af alle de løgn og historier som gifte sexkøbere med tiden vikler sig ind i. Da hun fik "færten" af hvad jeg brugte mine "lommepenge" på troede jeg, som det dårlige menneske jeg er, at jeg kunne lyve mig ud af det. Det resulterede i at jeg mistede alt. Min kone, den nære kontakt med vores børn, vores hjem og en del af vores omgangskreds. 

Så for pokker da, tag nu den snak med konen/kæresten og få aftalt "rammerne"

Gamle Ole

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamle ole skrev, for 1 time siden:

Når du har en kone, kæreste eller fast partner er det utroskab ja. Ikke hvis du er single og ikke har andre muligheder for at få sex.

Jeg har været gift i næsten 30 år med en dejlig kvinde som jeg mistede pga af min lyst til sex med andre. Ifølge min tidligere kone var det ikke så meget pga sex med GP at hun ønskede skilsmisse, men pga af alle de løgn og historier som gifte sexkøbere med tiden vikler sig ind i. Da hun fik "færten" af hvad jeg brugte mine "lommepenge" på troede jeg, som det dårlige menneske jeg er, at jeg kunne lyve mig ud af det. Det resulterede i at jeg mistede alt. Min kone, den nære kontakt med vores børn, vores hjem og en del af vores omgangskreds. 

Så for pokker da, tag nu den snak med konen/kæresten og få aftalt "rammerne"

Gamle Ole

Tror du virkelig selv på, at hvis du havde fortalt at du havde til hensigt at købesex, så havde det ændret noget.  Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man i længden bliver træt af at skulle høre den ene løgn efter den anden, men det skal nok ikke tolkes som "Hvis bare man er ærlig, kan alt lade sig gøre".

I øvrigt tror jeg nu godt, at de fleste sagtens kan fornemme om samtaler kan ændre rammerne, hvorfor de ikke tager den snak, da de kender resultatet på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Hvis dobbelmoral og relativiserede principper ikke fandtes, så fandtes der ingen glædespiger.

Og fandtes der ikke glædespiger, så tro det eller lad være, men så er vi nogle mænd der ville gå gennem et helt liv, uden nogensinde at få muligheden for at dyrke sex med en kvinde.

For jeg selv, og flere single mænd med mig, der får vi kun sex når vi kan og vil betale. Og nej vi er hverken fysisk eller mentalt handicappede, men vi er altså sådan stillet, at situationen er som den er for os.

Og at vi overhovedet  har denne mulighed, kan vi helt overordnet takke alle dobbelmoralske ægtemænd, og mænd i forhold med relativiserede principper for.

Jeg og de mænd der er i samme situation som jeg, udgør trods alt og heldigvis et sådant fåtal, at vi alene ikke kan udgøre den efterspørgsel efter købesex, der skal til for at vi også har udbuddet af samme i markedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Selvom det lyder lidt hårdt, tror jeg faktisk at du har ret i dine betragtninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
gamle ole skrev, den 22/6/2018 at 11:30:

Når du har en kone, kæreste eller fast partner er det utroskab ja. Ikke hvis du er single og ikke har andre muligheder for at få sex.

Jeg har været gift i næsten 30 år med en dejlig kvinde som jeg mistede pga af min lyst til sex med andre. Ifølge min tidligere kone var det ikke så meget pga sex med GP at hun ønskede skilsmisse, men pga af alle de løgn og historier som gifte sexkøbere med tiden vikler sig ind i. Da hun fik "færten" af hvad jeg brugte mine "lommepenge" på troede jeg, som det dårlige menneske jeg er, at jeg kunne lyve mig ud af det. Det resulterede i at jeg mistede alt. Min kone, den nære kontakt med vores børn, vores hjem og en del af vores omgangskreds. 

Så for pokker da, tag nu den snak med konen/kæresten og få aftalt "rammerne"

Gamle Ole

Når man ved at rammerne er = skilsmisse, og man ellers lever i et godt forhold på alle andre fronter, så er det ikke en option!.

Men det bliver vi aldrig enige om, så jeg vil "rest my case" her

God dag !

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holder meget af min kone, men hun vil ikke længere af fysiologiske grunde. Hun har endda givet mig lov til lejlighedsvist at dyrke min fetish, som hun aldrig har kunnet honorere. Tid til at  begynde at spare op, jeg orker simpelthen ikke terapeut eller sexolog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...