Hop til indhold
Guest Sting222

DiamondShine Helsingør

Recommended Posts

Guest Sting222

Jeg mener hun måske har haft andre profiler før og hun bruger samme lejlighed til besøg i Helsingør som et par andre piger fra sugardaters

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
NewPunter skrev, for 9 timer siden:

Det lyder da rimelig skummelt, som om der er en bagmand eller sådan noget bag?

Det er nemlig lige mine ord ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slettet profil nu

Hvad har du at have det i sting ?

Du er jo fra Jylland ? Men nu kender du flere fra Helsingør

Du lyder noget skummel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 23 minutter siden:

Slettet profil nu

Hvad har du at have det i sting ?

Du er jo fra Jylland ? Men nu kender du flere fra Helsingør

Du lyder noget skummel 

Det kan jo kun skyldes min fornemmelse var rigtig, at en gruppe piger i Helsingør bruger sugardaters til at drive bordel fra en lejlighed i et berygtet ghetto kvarter i byen

Jeg er fra kbh men du skal vide mange piger på sugardaters ''kommer rundt i landet'' med skifte registrerede lokaliteter. Og man kan jo spørge sig selv hvorfor ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 2 minutter siden:

Det kan jo kun skyldes min fornemmelse var rigtig, at en gruppe piger i Helsingør bruger sugardaters til at drive bordel fra en lejlighed i et berygtet ghetto kvarter i byen

Jeg er fra kbh men du skal vide mange piger på sugardaters ''kommer rundt i landet'' med skifte registrerede lokaliteter. Og man kan jo spørge sig selv hvorfor ...

Din fornemmelse

Klap dog i når du ikke ved noget

Du er fra kbh ? Du efterspørger mest piger fra midt og Nordjylland 

Hvad mon er rigtigt hvis noget er

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 4 minutter siden:

Din fornemmelse

Klap dog i når du ikke ved noget

Du er fra kbh ? Du efterspørger mest piger fra midt og Nordjylland 

Hvad mon er rigtigt hvis noget er

Er du deres arabiske pimp, siden du bliver så ophidset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 2 minutter siden:

Er du deres arabiske pimp, siden du bliver så ophidset?

Er du 

Nej men gider ikke høre om fantasier når det faktisk gælder anmeldelser som skal bruges til noget

Og jeg ved noget andet end det som bliver skrevet

Ophidset ? Nær er du siden du gider blande dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 13 minutter siden:

Det kan jo kun skyldes min fornemmelse var rigtig, at en gruppe piger i Helsingør bruger sugardaters til at drive bordel fra en lejlighed i et berygtet ghetto kvarter i byen

Jeg er fra kbh men du skal vide mange piger på sugardaters ''kommer rundt i landet'' med skifte registrerede lokaliteter. Og man kan jo spørge sig selv hvorfor ...

Det kan kun skyldes en ting

Hun blev træt af dine løgnehistorier om hende! Det var under hendes niveau ! Skrev hun til mig 

Utroligt du kan være sikker på andres motiver uden at have talt med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 2 minutter siden:

Er du 

Nej men gider ikke høre om fantasier når det faktisk gælder anmeldelser som skal bruges til noget

 Og jeg ved noget andet end det som bliver skrevet

Ophidset ? Nær er du siden du gider blande dig

Ja, jeg er. Vil bare ikke have konkurrence.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 9/6/2018 at 18:08:

Jeg mener hun måske har haft andre profiler før og hun bruger samme lejlighed til besøg i Helsingør som et par andre piger fra sugardaters

utroligt, 
du skriver til mig i mail du aldrig har skrevet diamond shine har været en del af de piger i den lejlighed

tror alt, du skriver herinde er pure opspind

det vil jeg faktisk vædde 5 flade rødspætter på

du påstår en jeg har mødtes med , er en af dem i lejligheden, laura, og jeg ved hun bor hjemme og kun mødes udenfor helsingør da hun er bange for at blive genkendt

senest mødtes jeg med hende den 6 maj i år blowjob i bil på tankstation 

kors 

har faktisk ingen ide om hvorfor nogen gør sådan, beats me

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 5 minutter siden:

utroligt, 
du skriver til mig i mail du aldrig har skrevet diamond shine har været en del af de piger i den lejlighed

tror alt, du skriver herinde er pure opspind

det vil jeg faktisk vædde 5 flade rødspætter på

du påstår en jeg har mødtes med , er en af dem i lejligheden, laura, og jeg ved hun bor hjemme og kun mødes udenfor helsingør da hun er bange for at blive genkendt

senest mødtes jeg med hende den 6 maj i år blowjob i bil på tankstation 

kors 

har faktisk ingen ide om hvorfor nogen gør sådan, beats me

Helt ærlig er du misbruger? Det er usammenhængende og hadefuldt det du skriver

Du kan ikke tillade dig at referere til hvad jeg bevist har skrevet til dig i en privat besked fordi jeg ikke er sikker. Som jeg skrev husker jeg ikke præcist de andre profiler som benytter adressen.

DiamondShine har slettet sin profiil så lige nu er det hele lige meget. Men vær opmærksom når noget virker organiseret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 6 minutter siden:

Helt ærlig er du misbruger? Det er usammenhængende og hadefuldt det du skriver

Du kan ikke tillade dig at referere til hvad jeg bevist har skrevet til dig i en privat besked fordi jeg ikke er sikker. Som jeg skrev husker jeg ikke præcist de andre profiler som benytter adressen.

DiamondShine har slettet sin profiil så lige nu er det hele lige meget. Men vær opmærksom når noget virker organiseret 

jo og anmelde det med copy paste til siden har jeg også ret til

når du har ret til at lyve om andre ? så er det vist ok at forholde sig, til dokumenterbar viden ) 

du skulle prøve det

hadefuldt , ja det er du sgu overfor de piger du laver falske anmeldelser af , hvad f har de gjort dig ??

det er mit sidste svar på dig, gider ikke spilde tid på dig mere 

hav et godt liv !

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 3 minutter siden:

jo og anmelde det med copy paste til siden har jeg også ret til

når du har ret til at lyve om andre ? så er det vist ok at forholde sig, til dokumenterbar viden ) 

du skulle prøve det

hadefuldt , ja det er du sgu overfor de piger du laver falske anmeldelser af , hvad f har de gjort dig ??

det er mit sidste svar på dig, gider ikke spilde tid på dig mere 

hav et godt liv !

Man kan ikke tillade sig at ''dokumentere'' i et offentligt rum når, vi taler om prostitution.

Og jeg har skrevet en efterlysning bundet i at jeg konkret ved samme adresse bruges af flere piger . Men jeg har IKKE anmeldt nogen af pigerne her.

Der mangler altså debatkultur på eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 14 minutter siden:

Man kan ikke tillade sig at ''dokumentere'' i et offentligt rum når, vi taler om prostitution.

Og jeg har skrevet en efterlysning bundet i at jeg konkret ved samme adresse bruges af flere piger . Men jeg har IKKE anmeldt nogen af pigerne her.

Der mangler altså debatkultur på eroguide.

Hvorfor dokumenterer du så her i tråden i 2 indlæg hun er en af pigerne i lejligheden 

Pis med dig du er anmeldt til admim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor dokumenterer du så her i tråden i 2 indlæg hun er en af pigerne i lejligheden 

Pis med dig du er anmeldt til admim

DiamondShine holder aktuelt til der men profilen er slettet formentlig fordi min formodning var korrekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 1 minut siden:

DiamondShine holder aktuelt til der men profilen er slettet formentlig fordi min formodning var korrekt. 

Hvem andre holder til samme sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, Lige nu:

DiamondShine holder aktuelt til der men profilen er slettet formentlig fordi min formodning var korrekt. 

Nej hun bor hjemme  og du kan formode du er fuld af løgn ?

Hvad står der på ringeklokken til lejligheden ? Et mande eller kvinde navn og er det dansk eller udenlandsk lydende

Hvad er dit svar på at du skriver diamond holdet til der 

Her i tråden i 2 indlæg men benægter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
NewPunter skrev, for 7 minutter siden:

Hvem andre holder til samme sted?

Profilerne er pt ikke aktive men adressen har været brugt over midst 1.5 år og det er unge piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, Lige nu:

Profilerne er pt ikke aktive men adressen har været brugt over midst 1.5 år og det er unge piger

Okay, det lyder suspekt.

Indvandrere gør tit det nummer i resten af Europa hvor de pimper meget unge tøser ud, og hvis det er i et ghetto så kan det være sådan noget, eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 5 minutter siden:

Nej hun bor hjemme  og du kan formode du er fuld af løgn ?

Hvad står der på ringeklokken til lejligheden ? Et mande eller kvinde navn og er det dansk eller udenlandsk lydende

Hvad er dit svar på at du skriver diamond holdet til der 

Her i tråden i 2 indlæg men benægter

 

Det er mod reglerne på eroguide at afslører pigerne identitet og konkrete lokation hvis de ikke selv annoncere det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 2 minutter siden:

Det er mod reglerne på eroguide at afslører pigerne identitet og konkrete lokation hvis de ikke selv annoncere det

 

Og ?

Hvorfor når du ved det 

Beskriver du så en profil og en lejlighed i Helsingør ???

Nr to indlæg her i tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 5 minutter siden:

Det er mod reglerne på eroguide at afslører pigerne identitet og konkrete lokation hvis de ikke selv annoncere det

 

Har anmeldt dig for at gøre det til admin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...