Hop til indhold
Jankanda

Ensom? Så gør ikke som jeg!

Recommended Posts

Inspireret af en anden tråd, fik jeg lyst skrive her lidt om... øh...ja jeg kan godt føle mig ensom, har ikke turde satse på fast forhold, synes ikke jeg har mødt den rigtige osv. 

Bruger netdating indimellem når trangen og lysten til ...øh...kys og berøring bliver for stærk. Faktisk var det vidst første gang i 1996, hvis jeg husker rigtigt...kæft hvor var det en kikset date. Har jeg så netdatet i 22 år? Kæft mand det kan man da kalde ensomhed....ok har været i forhold men aldrig seriøst fra min side og sjældent mere end 3 måneder. En underlig blanding af lavt selvværd og ikke ville gå glip af noget. 

Nå men til sagen...har aftalt med en tyk trunte fra det jyske at vi skal mødes i morgen. Føler trang til kvindelig kontakt, sgu for længe siden nu. Og har ikke penge til en prostitueret.hun virker ikke særlig intelligent, men med på noget frækt...hun kalder mig søde og og jeg synes det er kvalmende. Hun skriver hun har glatbarberet fisse og sutter gerne min pik. Nå nå, ja jeg håber virkeligheden er bedre end den jeg fornemmer på skrift. Hvad gør man ikke for nogen timers kropskontakt. Intellektuelt kontakt tror jeg ikke det bliver. Jeg kan senere berette om oplevelsen. Kunne aldrig finde på at hænge nogen ud. Men finder også at ensomheden er mindre når jeg skriver. Eller spiser. Eller spiller pik. Eller ser tv.

Saglige er de enfoldige?

Overvejer om man kunne lave en rubrik for at anmelde kvinder fra dating-sider...ulempen er jo det er dig og mig ..tænk hvis en kvinde skrev om mig hvor tyk og behåret og underlig jeg er og hvor grim min pik er....nej det går sgu ikke. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Ro på. Det kan være det bliver alletiders, men det kræver nok at du går til opgaven med åbent sind. Held og lykke, glæder  mig til din fortælling.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jankanda Hvis du prøver at fremstå usympatisk lykkedes du til fulde med det.

Så fordi du er ensom "ofre" du dig og knalder en jysk trunte. 

Håber hun aflyser så du kan fortsætte med at være ensom, da du ikke fortjener selskab af andre normale mennesker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er netop det han skriver, man skal ikke gøre som ham.

Jeg er også ensom, har hverken venner eller kæreste, selv går jeg også til gp, der er dog begyndt at gå lang tid i mellem.

Dating gider jeg ikke, fordi jeg går ikke på kompromi. Der ud over skulle det være for et fast forhold og ikke engangs knald.

Hvad enten det er løst eller fast, gp eller ej, så kommer man længst med sandheden og det giver dig renere samvigtighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Tim skrev, for 1 minut siden:

Dating gider jeg ikke, fordi jeg går ikke på kompromi. Der ud over skulle det være for et fast forhold og ikke engangs knald.

Jeg tror altså at der er mange kvinder der dater som søger faste forhold, og jeg er sikker på at der også findes een som ikke kræver at du går på kompromis. Med mindre du kun kan bruge Miss Universe 2015 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er virkelig et dårligt menneske. Tænker på hende som en tyk uintelligent fisse med ben at gå på. Bruger hende bare som det stykke kød hun bare er. 

Nå men jeg kan jo blive overrasket. Hun kan godt lide jordbær med fløde. 

I øvrigt har hun aflyst. Så måske først senere. 

Hvor er i søde allesammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så ikke Miss Universe! Det er en pige jeg så på skolen i 1997 og hun er værdig til at føde mine børn..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jankanda

Jeg har fuld forståelse for din situation. Dog kan jeg ud fra det som du skriver ikke helt se hvad du reelt ønsker. Du har endnu ikke mødt den rigtige, men hvad/hvem er den rigtige for dig? Jeg tror på, at hvis du klart får sat ord på det/den som du søger (pa alle måder: udseende, hvordan hun taler, hvordan hun går, mad, fritid, sex, hvilket tøj hun har på, alder osv. listen er lang) og begynder at se efter det, så skal hun nok komme. Undskyld sammenligningen i øvrigt, men hvis du er ved at købe en Peugeot 205 så vil du i trafikken lige pludselige se en hel masse Peugeot 205. Min pointe er, at hvis du ved med dig selv hvad du reelt, helt inderst inde går efter og har sat ord på, så skal du nok "komme i mål".

I mellemtiden - så har jeg sgu ondt af den jyske trunte. Med mindre hun helt er klar over at hun bare skal være en krammebamse for at opfylde dine kortsigtede behov, så er det efter min mening sgu ikke okay. Jeg er sikkert ene om det her synspunkt, men jeg synes at du skal melde klart ud til hende. Det kan også være at hun har behov for en kortvarig krammebamse, men hvis hun tror på mere en det, så synes jeg ikke at det er fair. Hun har også følelser, og uanset hvad kræver både hun og hendes følelser respekt.

Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, og så må du tage mine kommentarer som et positivt indspark - det er sådan at de er tiltænkt. Jeg skriver kun, fordi jeg mellem linierne i det som du skriver ser et billede af en "jysk trunte" som ser frem til en date med en sød fyr, som måske kan udvikle sig til noget mere på længere sigt. 

Ha en dejlig weekend

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 52 minutter siden:

@Jankanda Hvis du prøver at fremstå usympatisk lykkedes du til fulde med det.

Så fordi du er ensom "ofre" du dig og knalder en jysk trunte. 

Håber hun aflyser så du kan fortsætte med at være ensom, da du ikke fortjener selskab af andre normale mennesker. 

Fedt man. Kan du bruge det til at spejle dig? Jeg er helst fri for normale mennesker. Og håber da ikke jeg nogensinde er tvunget til dit selskab, da du ka ikke kan være normal med sådan et indslag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladmand skrev, for 9 minutter siden:

Kære Jankanda

Jeg har fuld forståelse for din situation. Dog kan jeg ud fra det som du skriver ikke helt se hvad du reelt ønsker. Du har endnu ikke mødt den rigtige, men hvad/hvem er den rigtige for dig? Jeg tror på, at hvis du klart får sat ord på det/den som du søger (pa alle måder: udseende, hvordan hun taler, hvordan hun går, mad, fritid, sex, hvilket tøj hun har på, alder osv. listen er lang) og begynder at se efter det, så skal hun nok komme. Undskyld sammenligningen i øvrigt, men hvis du er ved at købe en Peugeot 205 så vil du i trafikken lige pludselige se en hel masse Peugeot 205. Min pointe er, at hvis du ved med dig selv hvad du reelt, helt inderst inde går efter og har sat ord på, så skal du nok "komme i mål".

I mellemtiden - så har jeg sgu ondt af den jyske trunte. Med mindre hun helt er klar over at hun bare skal være en krammebamse for at opfylde dine kortsigtede behov, så er det efter min mening sgu ikke okay. Jeg er sikkert ene om det her synspunkt, men jeg synes at du skal melde klart ud til hende. Det kan også være at hun har behov for en kortvarig krammebamse, men hvis hun tror på mere en det, så synes jeg ikke at det er fair. Hun har også følelser, og uanset hvad kræver både hun og hendes følelser respekt.

Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, og så må du tage mine kommentarer som et positivt indspark - det er sådan at de er tiltænkt. Jeg skriver kun, fordi jeg mellem linierne i det som du skriver ser et billede af en "jysk trunte" som ser frem til en date med en sød fyr, som måske kan udvikle sig til noget mere på længere sigt. 

Ha en dejlig weekend

 

 

 

 

Tak for moralsk indspark. Det er fint. Tag dig en kop urte-the. Meget forgår inde i dit eget hoved. Ingen ved hvad der sker og hvad aftalen. Undtagen mig. Man kunne jo spørge først ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jankanda skrev, for 18 minutter siden:

Fedt man. Kan du bruge det til at spejle dig? Jeg er helst fri for normale mennesker. Og håber da ikke jeg nogensinde er tvunget til dit selskab, da du ka ikke kan være normal med sådan et indslag

I rest my case... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har taget dit indlæg seriøst, læst det som du har skrevet, forholdt mig til det, og givet mine kommentarer.

Det faldt ikke i god jord, og flere kommentarer falder vist på et meget tomt sted. Derfor vil jeg blot følge dit gode råd og lave en kop urtete. God nat og sov godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, hvorfor lave et indlæg og så ikke forvente noget godt feedback..

Det virker som om du har et moralsk kompass, men er fløjtende ligeglad når folk komentere på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jankanda skrev, for 7 timer siden:

Nå men til sagen...har aftalt med en tyk trunte fra det jyske at vi skal mødes i morgen.

Det er nok bare en københavner, som faker. Nå pyt med det, du kan bare bruge kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ensomhed kommer i mange former. Man kan også være ensom i et parhold. Ah fuck. Gider ikke lige krænge sjælen ud. 

Melankoli kan gribe alle mennesker. Høj og lav. Rig og fattig. Fokuser på det positive. Det er DIT liv. Lev det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tim skrev, for 11 timer siden:

 

Dating gider jeg ikke, fordi jeg går ikke på kompromi. 

"jeg går ikke på kompromis" 

"jeg er meget kræsen" 

Disse to undskyldninger for at være single er de mest brugte i verden, samtidig med at det er en af de mest løgne man fortæller sig selv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

:D:D:D

Ja det kunne sgu være kønt hvis du anmeldte den tykke trunte fra Jylland og hun i samme tråd anmeldte hvor tyk, behåret og underlig du er og iøvrigt har en grim pik og lavt selvværd :D

 

Kan godt være du trods alt har ret i “ ensom- så gør ikke som mig” :D

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...