Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg fuld pakke af bee først massage så leget hun med mine løg først et blov i lange tid så fik jeg lov til at komme op i  hende men hun er en bestemt kvinde hun vil ride det kunne jeg ikke sige nej til og jeg kom i det der til kondom hun tøret mig af sluttet med lidt massage i nakken og jeg var 1200 fattigere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gummimand skrev, for 33 minutter siden:

Så fik jeg fuld pakke af bee først massage så leget hun med mine løg først et blov i lange tid så fik jeg lov til at komme op i  hende men hun er en bestemt kvinde hun vil ride det kunne jeg ikke sige nej til og jeg kom i det der til kondom hun tøret mig af sluttet med lidt massage i nakken og jeg var 1200 fattigere 

Det var jo en god oplevelse du fik der :) 

Hvad er adresse og tlf nr på stedet? SÅ vil jeg sætte det på Thaikortet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden:

Det var jo en god oplevelse du fik der :) 

Hvad er adresse og tlf nr på stedet? SÅ vil jeg sætte det på Thaikortet. 

Øster station vej 38 5000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gummimand skrev, for 5 minutter siden:

Øster station vej 38 5000

'tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 23 timer siden:

Så fik jeg fuld pakke af bee først massage så leget hun med mine løg først et blov i lange tid så fik jeg lov til at komme op i  hende men hun er en bestemt kvinde hun vil ride det kunne jeg ikke sige nej til og jeg kom i det der til kondom hun tøret mig af sluttet med lidt massage i nakken og jeg var 1200 fattigere 

Er det hende der ejer den eller er det en af pigerne hun har der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt sikker på at det ikke er Bee du har været sammen med. Men der er 3 andre piger Glas, Bio og Line .

Bee som har stedet giver kun massage , Line giver massage og hj.  Glas og Bio giver fuldpakke

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

fuld pakke med bee eller aae.  ikke muligt.

efter hun blev gift igen, har hun valgt. at stå for forretning og tilbyder frisør, pedicure og let massage.

øvrige opgaver må hendes piger tage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
luppen skrev, den 13/6/2018 at 21:46:

fuld pakke med bee eller aae.  ikke muligt.

efter hun blev gift igen, har hun valgt. at stå for forretning og tilbyder frisør, pedicure og let massage.

øvrige opgaver må hendes piger tage.

Gad vide hvem der er hvem....:huh:.

Var forbi til fodmassage og en halv times oliemassage og fik massage af en meget dårligt dansk-talende kvinde 47-55 år. Massage fejlede intet og godt nok billigt. Jeg kom ikke efter ekstra og fik heller ikke lyst til det undervejs :-o. Jeg beholdt så også underbukserne på for en sikkerheds skyld :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Bee er hendes forretningsnavn. virkelig navn AA,

hende der gav dig massage kender jeg ikke, men der er jo 3 piger ansat ved Bee.                                                                                                                                                                                               Der er en ung spinkel pige, som har været der længe, hun giver ok massage. men hvis du vil give hende et slik, er hun ikke til det...

  1.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
luppen skrev, for 19 timer siden:

Bee er hendes forretningsnavn. virkelig navn

Måske  bare en oplysning man skal holde for sig selv. Har man kendskab til deres rigtige navn eller andre personlige oplysninger skal det ikke oplyses her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...