Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg afregnede først, da vi kom til åstedet. Det er svært for hende at stikke af med gysserne, da hun skal tilbage og trække videre. På den anden side ville det have været alle pengene værd at se hende spæne afsted i sutsko :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 7 timer siden:

Altså nu har du jo talt med hende en gang, hvorfor kan du så ikke bare spørge hende selv?:)

Det har jeg før og jeg fik også numret og spurgte hvor hun havde lejlighed hende.. det var på nørrebro.. hun svarede dog aldrig på smsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
rolle24 skrev, for 39 minutter siden:

Er det Sydhavns plads de opholder sig på? Synes ikke jeg kan finde en tank på sydhavns gade? :)

Mvh!

Synes heller ikke helt jeg kan regne ud hvor det foregår? Er det busstoppestedet på Sydhavns Plads eller det på Vasbygade?

Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Pigerne står på SYDHAVNS GADE lige over for CIRCLE K tanken (som jeg har markeret rundt med rødt)
De står så lige over for, eller på samme side som Circle K tanken..

Jeg er kørt forbi her til aften, efter møde i KBH og der stod der 2 på den side med Tanken, og en ved busstoppet lige over for Tanken.

Udklip.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin illustration for dem, der ikke er stedkendte.

Jeg tænker lidt at nogen gadepiger søger hertil, da de traditionelle gader enten er oversvømmet med nigerianere eller er blevet gentrificeret.

Har aldrig prøvet gadepiger selv, men os der har set "Pretty Woman" føler jo nok at man skylder sig selv at prøve en enkelt gang, for syns skyld i det mindste.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg er i udlandet overvejer jeg altid at leje en bil bare til dette formål. I Danmark ikke så meget; der kender jeg systemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene, at hendes flødepatter svarer til en stor E- eller lille G-skål. De er dejligt bløde. Lige til at ælte.

Iøvrigt kom jeg i tanke om, at hun også var ret vild med at rage mig på brystet og nive mig i brystvorterne. Hun var en vildkat :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, for 29 minutter siden:

Jeg vil mene, at hendes flødepatter svarer til en stor E- eller lille G-skål. De er dejligt bløde. Lige til at ælte.

Nice! Så burde hun være let at genkende, og så kan hun da passende få en gang Spansk nu man er igang :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fuldt denne tråd og blev så nysgerrig -at jeg forleden måtte forbi :-)  Det var sku en oplevelse og til den positive side og helt sikkert ikke sidste gang - hyggeligt byggede overdel :blink:(Mon ikke der burde være en tømmere -som kunne lave dette sort eller bare i naturalier af en af pigerne ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsenstefan33@ skrev, for 4 timer siden:

Nice! Så burde hun være let at genkende, og så kan hun da passende få en gang Spansk nu man er igang :P

Så vil der sgu' da komme smør ud af flødepatterne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg er fatsvag i denne sammenhæng. 

Hvad er flødepatter. Fatter en fed ged af det her :D

Haha jeg ved egentlig heller ikke hvad det er da jeg er ny på dette forum, men går udfra at det er en betegnelse for naturlige bryster af en vis størrelse :D

Redigeret af nielsenstefan33@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jyden kunne måtte forbi og kikke under et besøg i den store by torsdag, havde et møde kl 13.00 og var forbi før og efter, men ingen piger at se.

Dog så jeg det famøse "skur" jeg er nu ret sikker på det er bygget som rygeskur til de ansatte på virksomheder/kontorer på adressen, med derfor kan det jo godt bruges til andet efter fyraften :)

Tog lidt billeder af "knaldeskur"

IMG_0224.JPG

IMG_0225.JPG

IMG_0226.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Blow lover skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror, at pigerne kun står der om aftenen. 

... Om dagen, arbejder de sort, som tømre hahaha ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Var forbi denne aften - et mindre trafikkaos af biler der eftersøgte de omtalte piger (godt med omtale på EG). Jeg så kun et glimt af en enkelt pige med paraply inden hun steg ind på forsædet hos en heldig stodder, der efterfølgende fik langvarig behandling uden at flytte bilen væsentligt..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 48 minutter siden:

Var forbi denne aften - et mindre trafikkaos af biler der eftersøgte de omtalte piger (godt med omtale på EG). Jeg så kun et glimt af en enkelt pige med paraply inden hun steg ind på forsædet hos en heldig stodder, der efterfølgende fik langvarig behandling uden at flytte bilen væsentligt..

Det er uden tvivl folk fra EG, der har forårsaget dette trafikkaos. Vi venter så spændt på en oplevelsesberetning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 21 timer siden:

Var forbi denne aften - et mindre trafikkaos af biler der eftersøgte de omtalte piger (godt med omtale på EG). Jeg så kun et glimt af en enkelt pige med paraply inden hun steg ind på forsædet hos en heldig stodder, der efterfølgende fik langvarig behandling uden at flytte bilen væsentligt..

 

Ha ha ha ... Slashdot effect på Sydhavnsgade pga. EG. Det er bare sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noteret at man skal udvise ekstra agtpågivenhed ved færdsel i området pga.bilister som har øjnene alle andre steder end på vejen :-o

Redigeret af slip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...