Dane 642 Skrevet 19. Juni, 2012 Anna ser jo dejlig nok ud på billederne: http://seductiongirls.net/pigerne/anna/ Hvem har konkrete erfaringer, som de vil dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2012 Hej Dane, Har haft fornøjelsen af Anna en 3-4 gange. Hun er en naboens datter. Hendes bryster er virkelig besøget værd - flotte, ægte og vældig behagelige at famle med. Resten er Anna er i øvrigt også vældig behagelig. Måske ikke den mest snakkesaglige pige jeg har besøgt.....men jeg er heller ikke den mest snakkesaglige mand, så det er måske en del af forklaringen. Så hvis du er til yngre piger a la naboens datter ville jeg ikke tøve med at anbefale et besøg eller to. fransk kunne du måske overveje at springe over med mindre du ikke har noget imod at få fransk udført med lidt rigeligt tand. Jeg har været godt tilfreds med mine besøg, men vender næppe tilbage yderligere. Svært at forklare hvorfor - det er dog yderst sjældent at jeg har praktiseret mange besøg hos samme pige, så 3-4 gange plejer at være tegn på gode oplevelser. Pøj pøj med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 20. Juni, 2012 Tak - det lyder som noget for mig - selv om jeg åbenbart skal passe på med det franske Kan se at der også er skrevet om hende på et andet forum - i en gammel tråd som jeg dog desværre ikke kan læse, da jeg ikke er betalingsmedlem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 27. Juli, 2012 Hej Dane, Har haft fornøjelsen af Anna en 3-4 gange. Hun er en naboens datter. Hendes bryster er virkelig besøget værd - flotte, ægte og vældig behagelige at famle med. Resten er Anna er i øvrigt også vældig behagelig. Måske ikke den mest snakkesaglige pige jeg har besøgt.....men jeg er heller ikke den mest snakkesaglige mand, så det er måske en del af forklaringen. Så hvis du er til yngre piger a la naboens datter ville jeg ikke tøve med at anbefale et besøg eller to. fransk kunne du måske overveje at springe over med mindre du ikke har noget imod at få fransk udført med lidt rigeligt tand. Jeg har været godt tilfreds med mine besøg, men vender næppe tilbage yderligere. Svært at forklare hvorfor - det er dog yderst sjældent at jeg har praktiseret mange besøg hos samme pige, så 3-4 gange plejer at være tegn på gode oplevelser. Pøj pøj med det Tak igen - så fik jeg besøgt hende, og kan fuldt ud tilslutte mig ovenstående. Hun er absolut lækker, men ikke helt så snaksagelig som andre. Kroppen inkl brysterne er helt i top!! Oplevelsen lidt mere gennemsnitlig - bestemt ikke dårlig, men heller ikke helt i top. En dag kigger jeg nok forbi hende igen, men lige nu er jeg også på udkig efter andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg