Hop til indhold
Guest 77scut

♥...ODENSE 24h!!!...♥ LILLE BLONDINE NY NY NY i denmark ‼️! ♥ Garanti for ægte billeder ( very good review ) !‼️♥ FULL SERVICE ( megafransk , anal )

Recommended Posts

Guest 77scut

https://annoncelight.dk/showad/2491451

Så fik jeg besøgt denne skønhed.

Det er hende på billeder, syndes dog at hun er pænere irl.

Det skal siges at der ikke er megafransk som der står i annonce men kun superfransk, desvære!

Pigen, hun er meget sød og rar, hun har humor som passer godt til mig så det var helt klart et plus, blev kun troet med at blive slået ihjel en 5-6 gange, det skete dog ikke selv om hun gerne måtte have prøvet, tror bare hun var for træt, desvære.

Det frække var ikke en PSE, men nærmere en meget soft GFE, tror som sagt at hun var træt, hvilket også viste sig da jeg gav hende massage, hun faldt i søvn, normalt ikke et problem men var ikke gjort færdig så jo det var det; eller at der ikke var samme kemi den anden vej for jeg var klar.

Jeg syndes selv at jeg havde en fornuftig oplevelse med hende, tror dog hun havde været sjovere at tage med hjem fra byen af, hvis det havde været muligt.

Betalte 1500 for en time med superfransk var ude igen efter ca 55 mikes.

Hvis banken giver lov kunne jeg godt tænkes at besøge hende igen, som sagt hun har humor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var frisk nok de 2 gange jeg har besøgt hende, men det var også om eftermiddagen. Måske skulle hun overveje at droppe at have åbent 24 timer i døgnet. Det kan de færreste holde til i længden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny på siden her 

Har lige været ved denne skønhed Idag.. Må sige at hun ser mindst ligeså godt ud i virkeligheden som på billederne. Hun har nogle fanatiske bryster, og en god fast ungpige røv. Shit man hun er charmerende, og gør et godt stykke arbejde. 

Bestilte en halv time for 800,- startede ud med et rigt godt blow, hvor hun tog den så langt til roden som hun kunne. Men efter bare 2 stillinger (cowgirl efterfulgt af doggy) trykkede jeg kanonen af efter 10 min.. Kunne simpelthen ikke holde lig længere.. 

Resten af tiden blev brugt på massage og generelt hyggesnakke. Hun har en rigtig god humor, og kan godt være lidt flabet på den sjove og charmerende måde

Hun er her i indtil mandag, hvorefter hun tager til Vejle. Tror bestemt jeg skal på igen til weekenden. 

Klar anbefaling herfra. 

Stedet ligger i nogle lækre lejligheder tæt på rosengårdcentret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man have telefonen med i seng? 

"10 min før du ønsker at komme"? 

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 27 minutter siden:

Skal man have telefonen med i seng? 

"10 min før du ønsker at komme"? 

Tænkte præcis det samme da jeg læste det :-)

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte skønheden idag.

Skal ærligt indrømme, at jeg havde høje forventninger, grundet gode anmeldelser. Så forventede næsten at blive skuffet.

Men for saten, smuk sød og indlevende... Kan kun anbefale hende, jeg skal helt sikkert besøge hende igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Har også langt om længe fået besøgt svesken, bare for en quickie. God pakke, humor, godt stram og bare lækker, godt blow og en man virkelig har lyst til at kneppe igen og igen. Alle pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...