Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245220

Sophie er yderst charmerende, sød og intelligent pige. Blev mødt i døren med et dejlig kys på munden og inviteret indenfor. Hun var iført en gennemsigtig Body stocking, så turen op af trappen med mig bagerst åbenbarede en lækker velskabt og fyldig bagdel. Fyldig på den gode måde. Hun har flotte bløde D skåls bryster - en kurvet krop. Hun er charmerende og begyndte, straks vi havde afregnet 800,- for 30 min, at kærtegne og afklæde mig. Jeg var blevet tilbudt bad men havde lige badet hjemmefra. Stadig stående kærtegnede hun "lille" mand, kyssede m.v - virkelig god GFE oplevelse. Hun kyssede mine klunker og satte så gummi på og gav et lækkert blow. Der fortrød jeg straks at jeg ikke havde valgt superfransk. Hun kan noget ! Selve akten holder jeg for mig selv men ikke kedeligt. Hun kan klart anbefales og det er bestemt ikke sidste gang jeg skal til Aalborg. Kærlig og nærværende pige som helt klart kan lide det hun laver. Følte mig velkommen lige fra start og kemien var der straks. Hendes selfie fotos beskriver helt klart bedst hvorledes hun ser ud og det er, efter min smag, i top ti. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kigger på hende længe, hun ser virkelig perfekt ud. Taler billederne sandt?

Hvor i Aalborg holder hun til, altså er det diskret og let at finde parkering?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest100 skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/245220

Sophie er yderst charmerende, sød og intelligent pige. Blev mødt i døren med et dejlig kys på munden og inviteret indenfor. Hun var iført en gennemsigtig Body stocking, så turen op af trappen med mig bagerst åbenbarede en lækker velskabt og fyldig bagdel. Fyldig på den gode måde. Hun har flotte bløde D skåls bryster - en kurvet krop. Hun er charmerende og begyndte, straks vi havde afregnet 800,- for 30 min, at kærtegne og afklæde mig. Jeg var blevet tilbudt bad men havde lige badet hjemmefra. Stadig stående kærtegnede hun "lille" mand, kyssede m.v - virkelig god GFE oplevelse. Hun kyssede mine klunker og satte så gummi på og gav et lækkert blow. Der fortrød jeg straks at jeg ikke havde valgt superfransk. Hun kan noget ! Selve akten holder jeg for mig selv men ikke kedeligt. Hun kan klart anbefales og det er bestemt ikke sidste gang jeg skal til Aalborg. Kærlig og nærværende pige som helt klart kan lide det hun laver. Følte mig velkommen lige fra start og kemien var der straks. Hendes selfie fotos beskriver helt klart bedst hvorledes hun ser ud og det er, efter min smag, i top ti. 

:x<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 8 timer siden:

Har kigger på hende længe, hun ser virkelig perfekt ud. Taler billederne sandt?

Hvor i Aalborg holder hun til, altså er det diskret og let at finde parkering?

Hej Newpunter. Alle billeder er hende men de profesionelle foto's "lyver" lidt - hendes selfies er klart bedre. En flot kurvet pige. Hun holder til i Centrum og med P-muligheder i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 4 timer siden:

Hun er så dejlig en pige, har besøgt hende 3 gange og alle 3 gange er jeg gået hjem med en dejlig følelse i kroppen. Kiss from 9 oclock guy <3 

Kisses <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, den 8/6/2018 at 23:45:

Har kigger på hende længe, hun ser virkelig perfekt ud. Taler billederne sandt?

Hvor i Aalborg holder hun til, altså er det diskret og let at finde parkering?

Ja billerne taler sandt .. Kom du roligt afsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...