Hop til indhold
Tyr

sextTanja

Recommended Posts

Googlede også sexyTanja fordi jeg kom til en lukket dør (har besøgt hende tidligere på Mejlbyvej) så jeg ville se om jeg kunne finde hende et andet sted.

Er sådan set enig i, at billederne i bedste fald er hende i en yngre udgave og at alderen næppe heller passer (men det gør den jo aldrig), hun er nærmere i starten af eller midt i trediverne, men oplevelsen fejler bestemt ikke noget.

Da jeg besøgte hende havde hun et "tilbud" med fransk, dansk i flere stillinger og græsk til slut, 40 min., og det blev leveret med god indlevelse og klart over niveau ift. så mange andre steder jeg har besøgt.

Fandt i øvrigt ud af, at jeg tidligere havde besøgt hende ved Foulum (husker ikke lige adressen), da kaldte hun sig Bella.

Fik en sludder med hende bagefter og hun virkede faktisk rigtig sød.

Men derfor kan Tyr jo sagtens have haft en anden oplevelse.

Generelt er det min erfaring med specielt latinaer, at de er ret "stolte" og hvis man forsøger at "prutte" overdrevent om prisen bliver ydelsen derefter selvom det i reglen alligevel ender med en anden (og oftest højere end det man forsøger sig med) pris.

Besøger derfor nu kun de steder som annoncerer med de ydelser jeg vil have og til den pris jeg er villig til at betale. Så slipper man for at starte med at lægge en dæmper på stemningen og jeg har faktisk aldrig følt mig snydt ved den fremgangsmåde.

Ofte får man lidt "mere" fordi hun måske egentlig havde været villig til, at slå et par hundrede af om nødvendigt.

I øvrigt fandt jeg ud at hun var på ferie :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...