Guest Peter26 Skrevet 8. Juni, 2018 Nogen som har besøgt eller fået besøg af hende her? Kønt ansigt https://sugardaters.dk/show?alias=Pop43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 20. Juni, 2018 Ja..Fick har været der sidst hun var på sugardater hun er en sød pige..da jeg besøgte hende havde hun dog lidt dårlige ånde ok røv og bryster…hun har vel en 10 kilo hvalpefedt for meget omkring maven Hun arbejder også som episk massør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 21. Juni, 2018 Enten har profilen blokeret mig, eller også er den nedlagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 21. Juni, 2018 Profilen er nedlagt... hun fandt nok det hun søgte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Girly 0 Skrevet 29. Juni, 2018 Fick skrev, den 20/6/2018 at 23:13: Ja..Fick har været der sidst hun var på sugardater hun er en sød pige..da jeg besøgte hende havde hun dog lidt dårlige ånde ok røv og bryster…hun har vel en 10 kilo hvalpefedt for meget omkring maven Hun arbejder også som episk massør Jeg får massage hos hende. Skøn kvinde. Har dog aldrig bemærket dårlig ånde. Altid glad og sød. Og ja med former Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg