Hop til indhold
Randers_Borger

Aarhusvej 34, Randers

Recommended Posts

Tog forleden til Asian-Massage på Aarhusvej 34 i Randers, http://www.asian-massage.dk/. Jeg havde bestilt tid forud, og kom som aftalt.

Jeg ringede på døren, og blev modtaget af en forholdsvis høj Thai pige, vel omkring de 30, lettere buttet.

Jeg blev henvist til en madras på gulvet, og massagen skulle begynde. Lidt småsnak, jeg fortalte at jeg havde ondt i ryggen, og gerne ville have hård massage.

Hun ville prøve, og fortalte, at hun ikke havde været der så længe..

Så gik hun i gang. Ikke med hård massage, men middelmådig. Jeg kommenterede, at såfremt hun havde tid, ville jeg gerne have 1½ time, som de reklamerer med. Svaret var, at hun kun havde ½ time.. WHAT, hvorfor havde hun ikke sagt det i telefonen??

Hun forklarede, at der kom en anden (før eller efter mig, det fik jeg ikke helt styr på), der også havde ønsket en time, og var forundret over, at han kun fik ½ time.

Nå men hun masserede på ryggen, og gik efterhånden ned på benene. Da der kun var den halve time, ville jeg gerne have hende til, kun at massere mig på ryggen, men jeg fik at vide, at det bestemte hun!!!

Efter ca. 20 min. sagde hun "vend om", og jeg vendte mig..

Nu kom det uundgåelige spørgsmål Skal den også have massage??

NEJ, det skal den bestemt ikke...

Lidt massage på forsiden af benene, og så var vi færdige.

Sikke noget, sikke en dårlig oplevelse, fra et sted der ellers var blevet rost her på EG.

Jeg kan på ingen måder anbefale dem, og jeg kommer ikke igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...