lpoh 285 Skrevet 8. Juni, 2018 Kort og kontant: Dont Go there! Lille tyk mand, stort hovede, slatten overvægtig krop. hun gjorde hvad hun kunne, men ærligt så er hun ikke lækker.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 8. Juni, 2018 lpoh skrev, for 2 minutter siden: Kort og kontant: Dont Go there! Lille tyk mand, stort hovede, slatten overvægtig krop. hun gjorde hvad hun kunne, men ærligt så er hun ikke lækker.... husk altid at være åben overfor at en kunde kan tænde netop på den beskrivelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
79tretten 26 Skrevet 16. Juni, 2018 Nej hun er ikke så smækker som Karen, Malii eller Tina. Men hun er sød og gør sig virkelig umage med at please dig. Jeg fortalte hende jeg var kommet for at blive kneppet. Og betalte for 30 min. Efter en fin b2b gik hun ellers i gang. Efter vi var i gennem alle tænkelig stillinger var der en lille pause og jeg spurgte om hun ville komme nu. Men nej, "l want to fuck you more" sagde med et grin. Så efter mindst 40 min. red hun mig mens jeg spillede hendes pik. Heldigvis var der ok badeværelse efter den tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg