Hop til indhold

Roxy - Hot og sexet

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt denne latina-godte, og det fortrød jeg bestem ikke :-)https://massage.side6.dk/roxy

Billederne kan godt være af hende - i hvertfald er de meget retvisende (syns jeg kan kende de selvsiddende strømper). Dog vil jeg skyde hende til at være lidt højere end angivet. Hun skriver "Hot og sexet", og det opfylder hun til fulde. Dejlig imødekommende og frisk pige med rigtige latina-former. Brysterne er hjulpet men sidder flot og er meget følsomme. Dejlig stor fast latinarøv. Sutter godt med fræk øjenkontakt. Rider mega frækt....især omvendt cowgirl. Hun gør sig rigtig til foran de store spejle når hun får den bagfra....stritter godt med røven og tager hårdt imod. Skal bestemt prøve noget mere med hende inden hun forsvinder om ca. en uge :P. En klar anbefaling herfra.

Skrevet
  • Author
Badboyfyn skrev, for 38 minutter siden:

Hvor lang tid fik du så og hva er prisen ? 

15 min. 500 kr. så hun er rimelig med priser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.