Guest Basba Skrevet 8. Juni, 2018 (edited) Hvor lang tid dette tog og hvor mange gange har jeg prøvet at fange Gip igen på PP i Aarhus, må jeg sige at det var rigtig svært at få tid hos hende. Hun ved faktisk intet om at hun er ret berømt her hos mange her inde eller måske lader hun som hun ikke ved noget om hvad er det der sker på nettet og hvad gutterne siger om hende. Hun var rigtig dejligt og fremravende da jeg endelig fik tid hos hende. Pænt og flot ansigt, utrolig dejlig bryster, rigtig søde numse og slank pæn krop Jeg vil gætte på dobbelt D skål bryster, røre venlig og stor. Dejlig spiseligt glat barberet mis med de sødeste sommerfugle vinger. Mange positioner og hed dansk (med gummi) Glemte totalt om tiden, udløsning to gang med fantastisk BJ og til sidst afsluttede med Spanske og endnu et bj som nr 2. Alt dette plus en halv times ryg massage som forberedelse til kampen :):) Rigtig dejlig og søde kvinde. I en klasse for sig selv. Et andet besøge? Helt klar når jeg få lov til. :):):) Redigeret 8. Juni, 2018 af Basba glemte noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 8. Juni, 2018 Enig, og så er hendes hul nummer to, dejligt snæver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 9. Juni, 2018 Sødmand skrev, for 9 timer siden: Enig, og så er hendes hul nummer to, dejligt snæver Hvad tager hun for at blive kneppet i røven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Basba Skrevet 9. Juni, 2018 Sødmand skrev, for 11 timer siden: Enig, og så er hendes hul nummer to, dejligt snæver Dette ved jeg intet om, jeg blev aldrig tilbudt hul nr 2, men altid fik tilbud til at have en pige til eller to, men "Græsk", skal nok bestille næste gang ;);) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 10. Juni, 2018 Du spørger bare selv om du tage en tur i 2'eren. Hun vil sikkert prøve at malke flere penge ud af dig. Men hun vil lade dig ordne den lille røv uden ekstra betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamjai 3 Skrevet 15. Juni, 2018 Hvad er adressen og telefon nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg