Hop til indhold
Guest silkeborg6

Silkeborg eller Skandeborg

Recommended Posts

Guest silkeborg6

Hej

Kan det passe, at der ikke er nogen frække piger - gerne private piger - i Silkeborg Skanderborg området?

Skriv gerne hvis I kan anbefale/kender nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
silkeborg6 skrev, 1 time siden:

Skriv gerne hvis I kan anbefale/kender nogen?

Prøv sugardating - og udvid evt. søgeområdet lidt, da ikke alle skriver Silkeborg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
silkeborg6 skrev, for 1 time siden:

Hej

Kan det passe, at der ikke er nogen frække piger - gerne private piger - i Silkeborg Skanderborg området?

Skriv gerne hvis I kan anbefale/kender nogen?

Et hurtigt smut ind på Annocelight samt søge ord Silkeborg eller Skanderborg, viser at der bestemt også sælges sex i disse område. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
silkeborg6 skrev, 1 time siden:

...Kan det passe, at der ikke er nogen frække piger - gerne private piger - i Silkeborg Skanderborg området?

Der er frække piger, men det er lidt af en udfordring at finde nogen i silkeborg.. Der popper af og til en annonce op - eksempelvis var der tidligere piger, som periodisk kunne besøges på Hotel Impala, men det er som bekendt brændt, og jeg har besøgt en spansk pige, der holdt til på Linå Kro, men den er i forfald nu, og har været det længe..

Skanderborg derimod er en helt anden snak, der er flere i området - dog ikke nogen jeg har besøgt og kan anbefale.

KF.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skanderborg Festivalen plejer at trække mange smukke unge, primært jyske piger til.

Du må dog vente til august-og om de kommer for at blive forkælet, værdsat og få lidt pik, ved jeg ikke- men mon ikke?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

NB. Jeg synes det er dårlig stil at oprette en ny tråd om samme emne som du tidligere har fået svar på:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

Du må have extremt god tid, hvis det kan genere dig ;-) - tak til dem der svarer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
silkeborg6 skrev, for 2 timer siden:

Du må have extremt god tid, hvis det kan genere dig ;-) - tak til dem der svarer :-)

Jeg svarer også gerne, men synes det er manglende respekt for andre mennesker tid, at stille samme spørgsmål igen og igen, som du allerede har fået svar på - og som der allerede ligger flere lignende tråde om - hvis du gad søge lidt i forum - havde du oppet den gamle tråd, kunne vi nøjes med at komme med relevant nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest silkeborg6

Du må gerne skrive videre - hvis du af en eller anden grund ikke kan lade være - jeg er videre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...