Bagfraforfra 31 Skrevet 7. Juni, 2018 Er der nogle, der har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/178408 Ser super frækt ud. Kan ikke finde noget herinde. Pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pete tong Skrevet 7. Juni, 2018 Hun er alle pengene værd.. Virkelig liderlig flot Milf. Hun er blindfolded ihvertfald de gange jeg har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easbam 34 Skrevet 7. Juni, 2018 Man skulle da ha været københavner :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter 164 Skrevet 7. Juni, 2018 Hvor meget vil hun så betale for at man kommer og styrer hendes lyster ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lanta 41 Skrevet 7. Juni, 2018 Alle pengene værd? Hvor meget er det og hvor Ca i kbh er hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bagfraforfra 31 Skrevet 7. Juni, 2018 pete tong skrev, 1 time siden: Hun er alle pengene værd.. Virkelig liderlig flot Milf. Hun er blindfolded ihvertfald de gange jeg har besøgt hende Lyder godt. Hvor er vi aldersmæssigt vil du sige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 7. Juni, 2018 Emperor skrev, 1 time siden: Følger lige med her :) Tak for info... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pete tong Skrevet 11. Juni, 2018 Bagfraforfra skrev, den 7/6/2018 at 15:08: Lyder godt. Hvor er vi aldersmæssigt vil du sige? Midt 40 ish - kunne godt gå for sidst i 30’erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bagfraforfra 31 Skrevet 11. Juni, 2018 Var der i sidste uge. Vil mere sige slut 40’erne. En ok oplevelse, men nok ikke en gentagelse for mit vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 12. Juni, 2018 Bagfraforfra skrev, for 20 timer siden: Var der i sidste uge. Vil mere sige slut 40’erne. En ok oplevelse, men nok ikke en gentagelse for mit vedkommende. Kunne man forestille sig at der kom en decideret anmeldelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter 2 Skrevet 1. August, 2018 hvad koster en tur hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 3. April, 2019 Jeg besøgte hende for et par måneder siden. Det var nemt at aftale med hende, ringede bare op på selve dagen. Stedet var nemt at finde, og søreme om hun ikke lå klar på sengen med bind for øjnene. Hun har en smækker krop, dejlige lange ben, og en sindssyg fræk fisse med en stor klit. Jeg slikkede den først og legede så med den med mit penishoved. Hun virkede til at få en orgasme, da jeg kneppede hende, samtidig med jeg kælede for klitten. Hendes ben rystede voldsomt meget - frækt Det er en oplevelse jeg kan anbefale, og jeg kommer nok snart igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 3. April, 2019 og hvad skal hun have for at blive betjent ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dahliablack03 75 Skrevet 3. April, 2019 Jeg gav en tusse, hvis jeg husker ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg