Hop til indhold
Nille

Ny FKK klub nær Hamborg: Fkk-harmony

Recommended Posts

http://www.fkk-harmony.com/Dansk/start.html

Efter sigende skulle det være godt alternativ til Atmos. Babylon er helt dødt nu.

harmony

Lige nu har de gratis entre frem til 1. nov, dog betaler man for drikkevarer.

Klubben holder oktoberfest fra i dag frem til næste weekend, så mon ikke der er øl, hornmusik og piger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser spændende ud.

Tror lige jeg afventer nogle meldinger om stedet.

Lidt trist med Babylon, stedet er jo ret flot, men hvis ikke indholdet (pigerne) er der skal det jo gå i fisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en FKK klub med samme principper som de andre FKK?

- altså en fin klub med fede faciliteter, og en bunke betalingspiger som man derfra afregner med...og ingen almindelige muligheder for tilfældig sex? ;-)

Er Babylon dødt?

Ærgerligt...havde påtænkt mig at aflægge Babylon et besøg i næste måned, men det ser ud til at bilen skal på en lille sightseeing sydover måske... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en FKK klub med samme principper som de andre FKK?

- altså en fin klub med fede faciliteter, og en bunke betalingspiger som man derfra afregner med...og ingen almindelige muligheder for tilfældig sex? ;-)

Er Babylon dødt?

Ærgerligt...havde påtænkt mig at aflægge Babylon et besøg i næste måned, men det ser ud til at bilen skal på en lille sightseeing sydover måske... ;-)

Jeg har ikke besøgt klubben endnu fordi den er helt ny. Klubben har nogenlunde samme koncept (se deres website) som andre sauna klubber med piger... du afregner selvfølgelig med pigen efter hver en " ur i kanen"

Jeg synes også Babylon har gode faciliteter men uden piger er det ret kedeligt. Derfor dødsdømt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Harmony i forbindelse med deres åbning. Gratis entre, stor grillbuffet. Den del var der styr på. Den gratis entre trak mange mænd til huse. Men der var kun 10 piger. Det kan være blevet forbedret!

Jeg var der en halvanden time og så tog jeg på Atmos istedet. Atmos var ligesom at komme hjem. Meget mere hyggeligt og sødere piger.

Selve Harmony og faciliteterne og helt i top. Reletivt stort og lækkert. Hyggen og line up af piger var den dag slet ikke som Atmos.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I skrivende stund kommer jeg direkte derfra; FKK Harmony.

Stedet er kun 4 måneder gammelt, yderst lækkert indrettet, og alle de 14 piger som var på arbejde her i aften (søndag), var hamrende lækre at se på.

Jeg hyggede mig med 2 forskellige, Lena og Maria, begge halvt tyske/polske.

En halv time koster 60€, så det blev til en hel med Lena (120€) og en halv med Maria (60€).

Der er masser af plads, ikke så mange mennesker hvilket kun gør stedet bedre at besøge.

Pigerne presser ikke på, og man føler sig meget velkommen.

Entre gratis, med den undtagelse at man skal betale 20€ hvis man ikke køber alkohol i baren...i princippet betyder det vel at entreen er 20€. Det er blot en hyggeligere måde at sige det på.

Sjov og ballade afregnes og aftales direkte med pigen.

Bonusinfo, der vil blive bygget et poolområde snart.

Eneste minus ved FKK-konceptet er, at pigerne kun deltager i sauna, bad, mv hvis de betales for det...ellers er det bare perfekt!

Jeg har absolut intet negativt at sige om dette nye sted....

(ingen af pigerne ser "russiske" ud)

Del dette indlæg


Link til indlæg

(ingen af pigerne ser "russiske" ud)

Tak Thomsen for de friske nyheder fra Harmony,

Det lød til du have et godt besøgt og stedet er et besøg værd, hvis man kommer til Hamborg.

14 piger lyder ikke meget til en FKK-klub, sammenhold med fx. Atmos som har flere piger. Men måske er der heller ikke ret mange gæster endnu.

Hvad mener du med (ingen af pigerne ser "russiske" ud) ?

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med (ingen af pigerne ser "russiske" ud) ?

Nille

;)

Mit udtryk kommer lidt fra, at mange af de piger som kommer fra østeuropa godt kan se lidt "billige" ud...afbleget hår, for meget grim make-up, lidt for store plastik-bryster...du ved?

Pigerne på Harmony så blædende godt ud - alle sammen!

Alle piger, man ville ønske gik rundt på gaden her i Kbh... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thomsen,

lyder godt du har haft en god oplevelse. Stedet er også lækkert. Også lækrere end Atmos. Men ikke så hyggeligt. Ligesom i det gode gamle danske ord hygge som der er i sofaen foran en gang fodbold hos Atmos. Men det er jo pigerne der afgør det. Antallet og "kvaliteten" af pigerne.

Så fedt hvis det her udvikler sig som et reelt alternativ til Atmos i Hamborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...