Hop til indhold
Guest Sting222

Saudi777

Recommended Posts

Guest dykker

Havde en aftale med hende I tirsdag, grundlovsdag - men hun dukkede aldrig op, desværre fik jeg aldrig talk med hende i tif. Men kun aftale på SD. Så har ikke møde hende endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
dykker skrev, for 13 timer siden:

Havde en aftale med hende I tirsdag, grundlovsdag - men hun dukkede aldrig op, desværre fik jeg aldrig talk med hende i tif. Men kun aftale på SD. Så har ikke møde hende endnu.

Hun var meget ivrig for at få en aftale med mig til samme eftermiddag, men når vi så kom til økonomien syntes jeg hun var for dyr og jeg fik indtryk af hun mangler penge akut. Men fik jo ikke mødt hende så hvem ved om hun er reel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Okay, vi aftalte aldrig noget økonomi, skulle blot mødes og teste kemien,  så ikke samme oplevelser her, men hun kom aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
dykker skrev, for 16 minutter siden:

Okay, vi aftalte aldrig noget økonomi, skulle blot mødes og teste kemien,  så ikke samme oplevelser her, men hun kom aldrig.

Skulle hun have besøgt dig privat eller på et offentligt sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Vi skulle ha mødtes og drukket en kop kaffe - så derefter at beslutte det videre....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
dykker skrev, for 19 timer siden:

Vi skulle ha mødtes og drukket en kop kaffe - så derefter at beslutte det videre....

Det jeg snakkede med hende om var sex lige på og hårdt .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Okay.  fornemmede ikke at det var der hun var - men vi aftale kemi tjek med mulighed for at gå videre :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...