Guest Sting222 Skrevet 7. Juni, 2018 Nogen der har erfaring med denne søde dame? https://sugardaters.dk/show?alias=Saudi777 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 7. Juni, 2018 Havde en aftale med hende I tirsdag, grundlovsdag - men hun dukkede aldrig op, desværre fik jeg aldrig talk med hende i tif. Men kun aftale på SD. Så har ikke møde hende endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 8. Juni, 2018 dykker skrev, for 13 timer siden: Havde en aftale med hende I tirsdag, grundlovsdag - men hun dukkede aldrig op, desværre fik jeg aldrig talk med hende i tif. Men kun aftale på SD. Så har ikke møde hende endnu. Hun var meget ivrig for at få en aftale med mig til samme eftermiddag, men når vi så kom til økonomien syntes jeg hun var for dyr og jeg fik indtryk af hun mangler penge akut. Men fik jo ikke mødt hende så hvem ved om hun er reel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 8. Juni, 2018 Okay, vi aftalte aldrig noget økonomi, skulle blot mødes og teste kemien, så ikke samme oplevelser her, men hun kom aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 8. Juni, 2018 dykker skrev, for 16 minutter siden: Okay, vi aftalte aldrig noget økonomi, skulle blot mødes og teste kemien, så ikke samme oplevelser her, men hun kom aldrig. Skulle hun have besøgt dig privat eller på et offentligt sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 8. Juni, 2018 Vi skulle ha mødtes og drukket en kop kaffe - så derefter at beslutte det videre.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 9. Juni, 2018 dykker skrev, for 19 timer siden: Vi skulle ha mødtes og drukket en kop kaffe - så derefter at beslutte det videre.... Det jeg snakkede med hende om var sex lige på og hårdt .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 9. Juni, 2018 Okay. fornemmede ikke at det var der hun var - men vi aftale kemi tjek med mulighed for at gå videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg