Born1982 12 Skrevet 7. Juni, 2018 Hej jeg tænder vildt på tanken om at se en kvinde onanere, og så selv stå og kigge på og spille den af og så til sidst få lov til at sprøjte på hende. Er der nogen der har erfaring i dette og kan anbefale en pige, eller ved hvem der tilbyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 7. Juni, 2018 Det kan du opleve på de fleste klinikker. Jeg er også stor fan af pigeonani :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 7. Juni, 2018 (edited) Tvivler på at du vil få nej til den fetish hos ret mange piger.... udfordringen bliver nok nærmere at finde en pige der reelt bliver lun på situationen. Længe siden at jeg selv blev lun ved tanken, men jeg ville nok høre Jasmin, Maja eller Fanny hvis det skulle blive aktuelt for mig ...... og efterfølgende så jeg så at du søger i Jylland ..... men nu har du den til en evt. senere tur til Kbh med tivoli, nyhavn og pigesjov..... Redigeret 7. Juni, 2018 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 7. Juni, 2018 Born1982 skrev, for 3 timer siden: Hej jeg tænder vildt på tanken om at se en kvinde onanere, og så selv stå og kigge på og spille den af og så til sidst få lov til at sprøjte på hende Prøv evt. den billigere løsning med webcamgirls - f.eks. https://chaturbate.com/female-cams/ Men du må så selv tørre skærmen af bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 8. Juni, 2018 Eller overvej dogging. Det er helt gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg