Hop til indhold
ericnic

Tips på en riktig glamourkvinde

Recommended Posts

Hej! Besöker Köbenhavn och vill finna en riktigt feminin kvinde.

Ålder 30-50

Klädstil: Stiletter, exklusiva tunna nylonstrumpor, kjole, smink. High class och det skall vara privat hos hende.

Priset spelar ingen roll, det skall vara den bästa och vackraste kvinnan i Kbh..

Tips?

Tack på förhand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denfor35

Findes ikke i Danmark.

Har efterhånden fundet ud af, at markedet simpelthen mangler de helt ekslusive piger.

Jeg besøgte en gang “Smukke Cathrine”, som reklamerer med luksus osv, men, da jeg besøgte hende et (næsten) lortested i Slagelse...altså...Hendes lingeri havde huller...Kunne se hendes negle.

Sidst, beøsgte jeg Alice, den ungarske pige, som også har paranoide vrangforestillinger om, at hun er super/mega/ultrasmuk, og der er nogle, som er enige med hende, men hun er langtfra at være luksus og glamour.

Det kan være hende Alia the Body, måske.Har ikke besøgt hende endnu, men, taget i betragtning danskerners forståelse for skønhed og luksus, forventer jeg ikke meget.

Mit råd...300 kr tur-retur København - London.Kan rejse om morgenen og retur om aftenen.I London tror jeg, du kan finde alt det du ønsker.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...