Fyn67 58 Skrevet 6. Juni, 2018 Er der nogen, som har nærmere kendskab til denne strand syd for Assens - og selvfølgelig specielt den del af stranden (den nordlige), som mere eller mindre officielt er nøgenstrand. Kommer der mange på stranden - og ikke bare mænd? Der har tidligere været en del aktion på denne del af stranden, men sker det stadig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 6. Juni, 2018 - og ikke bare mænd - Er du bange for bare mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gadedrengen 111 Skrevet 6. Juni, 2018 Jeg er bare bange for bare mænd. Især hvis de kommer med en stivert. Så kan jeg løbe stærkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 6. Juni, 2018 Op i røven med det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. Juni, 2018 AalborgLook skrev, for 19 minutter siden: Op i røven med det... Ikke hvis der er sand på...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 6. Juni, 2018 Butch skrev, for 12 minutter siden: Ikke hvis der er sand på...... Er du sart??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Juni, 2018 Tja - Troede en gang det var et rådyr oppe i buskasset, indtil jeg tog brillerne på, og så var det bare en han med bar røv . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. Juni, 2018 Delphi skrev, for 1 time siden: Er du sart??? Ja lige dér er jeg sætter grænsen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. Juni, 2018 an2n skrev, for 1 time siden: Tja - Troede en gang det var et rådyr oppe i buskasset, indtil jeg tog brillerne på, og så var det bare en han med bar røv . . . Lige dér havde jeg nok undladt brillerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Juni, 2018 Butch skrev, for 8 minutter siden: Lige dér havde jeg nok undladt brillerne Tog dem også hurtigt a' . . . . Det er da sjovere at bruge Braille alfabetet og føle sig frem . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. Juni, 2018 an2n skrev, for 5 minutter siden: Tog dem også hurtigt a' . . . . Det er da sjovere at bruge Braille alfabetet og føle sig frem . . . Man skal bare huske at give slip, når man læser bagsiden af “bogen” og der kommer hår i vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Juni, 2018 Ville helst ha' mødt en fynsk bagside endnu en gang fremfor denne . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyn67 58 Skrevet 7. Juni, 2018 Det er da okay morsomt, men er der nogen, som kan bidrage med noget omkring trådens reelle indhold? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg