Hop til indhold

på min tur i det dansk sommer land

Featured Replies

Skrevet
mødet jeg Anitta fra BRAZIL 29år
hun skiver :
 skal du have det bedste blowjob i verden fuld af energi og altid en sand fornøjelse at være sammen med og give dig en af ??de bedste øjeblikke i dit levende. Jeg er meget spontan sjov en reel erfaren dame til dig og forkæle din liderlige pik. 
jeg købet 1 time til 1500 kr . da der var gåde 30 minute så sage hun at der var gåde en time . næ den går ikke sage jeg . så fik jeg lidt massage ca 5 til 10 m i minuter 
så to hun tøj på og sage du kan tag et bad hvis du vil . så det er da godt at hun rejser hjem om 8 dage 
Skrevet

Hvis det er den slags tøser man møder ude i det danske sommerland, så bliver jeg vist bare inde i det lumre København. Ej, det kunne sikkert også ske herinde. Ærgeligt med de 1500 men lad os håbe din anmeldelse skræmmer en del kunder væk så hun kan øve sig på klokken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.