ungfyr2403 2 Skrevet 6. Juni, 2018 Som titlen siger, så søger jeg en pige/kvinde til at hjælpe mig med min gloryhole fantasi. Kender I der gør sig i dette, så del endelig! På forhånd tak. Ungfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 6. Juni, 2018 (edited) Er der ikke klubber hvor der er sådan et reolværk med huller..? Min personlige holdning er at hellere lige kigge en ekstra gang at det nu er en pige som er på den anden side.. Kender ikke rigtig nogen desværre og de (relativt) unge piger (+18) som kommer i klubberne kommer typisk med en tatoveret bodybuildertype som vedhæng/bekendtskab.. Redigeret 6. Juni, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 6. Juni, 2018 Jeg læste en anmeldelse herinde fra en svensk kollega om et sted i Istedgade, vistnok det tidligere klub 18, som har et gloryhole. Ifølge anmeldelsen var det “for free”, når man havde betalt entre. Har selv overvejet at tjekke stedet ud, men har også læst en del om skumle typer, der hænger ud i nr. 18. Måske kunne vi gloryhole lovers arrangere en ekskursion til kælderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg