Hop til indhold
Big3lover

SexyLin - Mørk kvinde, Odense

Recommended Posts

Var forbi Ruggårdsvej i Odense, hvor der skulle holde to mørke kvinder til. Da jeg ankom var den ene dog rejst fik jeg at vide. Jeg tænker det nok var rigtigt idét billeder fra annoncen er fjernet idag, og adressen ændret. Damen der åbnede døren var Sexylin/Prettylin, som hun kalder sig.....https://annoncelight.dk/showad/247589. Selvfølgelig er det ikke hende på billederne, og man skal nok lægge 10 år til. Umiddelbart ikke det store "sus" da hun åbnede døren. Men hendes bryster er temmelig store, som i STORE, og faktisk ganske flotte og dejlige at rører ved. Resten er ikke noget at skrive hjem om.....forholdsvis lille men dejlig røv, og en del mave. Men fast besluttet på at prøve de bryster tog jeg en hurtig omgang. Hun suttede lidt, satte sig op og begyndte at ride, hvilket hun ellers gjorde udemærket. Jeg valgte at lade hende kører mig færdig i den stilling, med de store meloner i ansigtet.

Ikke den store oplevelse. Følte mig ikke snydt, men ikke gentagelses-værdig i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...