Hop til indhold
Ballade

Thai-massage på Gammel Jernbanevej

Recommended Posts

Godmorgen! 

Dette er min første anmeldelse, så håber i vil bære over med mig :) Her på vej hjem efter en lang aften/nattevagt var jeg godt øm i skulder og ryg, og kunne mærke at mini-me også godt kunne trænge til lidt kærlighed. Jeg har ikke prøvet thai-massage steder midt om natten før, men tænkte at stederne på Vesterbro måske lige var lidt for .. snuskede(i mangel på bedre ord..), så jeg stak snuden forbi Gammel Jernbanevej i Valby til 30 min lækker massage + lidt kærlighed til mini-me ;) 

Jeg dukkede op uanmeldt, og det var tydeligt at jeg vist havde vækket hende der åbnede døren. Hun så dejlig ud! Hun viste mig ind i et rum hvor jeg fik lov til at vente lidt inden hendes kollega kom ind - hun så nu også dejlig ud, men nu havde jeg lige besluttet mig for den anden.....

Desværre var hun for træt(?!!! - what?) til at skulle massere lige nu, så det var altså frøkenen foran mig, eller ingenting.

vi aftalte en pris, og jeg fik 30 min massage + hj alt imens hun var nøgen. Og sikke en krop! Dejlig naturlig krop med lidt former og sødt ansigt. Vil skyde hende til at være i starten af 30’erne.. 

hun startede blidt og pirrende ud, men da jeg sagde at jeg også gerne ville have noget ud af massagen skal jeg da ellers også lige love for at hun gjorde noget ud af det. Dejlig lækker dybdegående massage til mine ømme skulder! :) det kunne hun absolut godt finde ud af. Efter lidt tid blev det nusseri og pirrende igen og jeg kunne mærke at mini-me blev hård .. hun bad mig vende mig om, først satte hun sig oven på mig, så jeg fik hendes bryster i hovedet, og gned hendes glatte fisse mod det nederste af maven lige før pikken.. Nu var jeg VIRKELIG hård - og så gik hun ellers til den, mens jeg fik lov til at pille og røre ved hendes lækre krop.  

Hvis man skal have mig til at komme skal man dog være lidt tålmodig - desværre gav hun op, og placerede min hånd på min pik og sagde at jeg skulle komme for hende. Jeg spurgte hende så om jeg måtte komme på hende og det måtte jeg godt. Lidt efter sprøjtede jeg en kæmpe klat sperm ud over hendes små frække bryster, mens hun smilte stort til mig!

Efter det, var der stadig lidt tid til overs, så hun nussede mig lidt på overkroppen mens vi lå og snakkede lidt. Da tiden var gået sagde jeg pænt tak, fik lov til lige at skylle kroppen, hun fik et kram, jeg fik et lille kys på kinden og et “håber vi snart ses igen” .... og søde frække du, det håber jeg så sandelig også!

Desværre glemte jeg helt at få et navn

Alt i alt en rigtig god oplevelse - det eneste negative jeg kan sætte på det er, at hende der åbnede ikke havde tid/lyst (whatever) og så finder jeg det meget mærkeligt at deres brusebad står ude i deres entré.. 

 

pige: 8,5/10

sted: 8/10

service: 5/10 .. (den trækker pænt ned at få vist noget man alligevel ikke må få :( ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse Ballade, og velkommen til!

Venlig hilsen mignuigen

 

anmeldelse 8/10 .. det trækker lidt ned at der ikke er link til stedet og at den er forkert placeret :P

Redigeret af mignuigen
Tryklejf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...