Hop til indhold
DenOmrejsende

Advarsel mod annoncør på Annoncelight!

Recommended Posts

Hej allesammen!

Det her er en lidt kedelig historie, som handler om en kedelig filur, der er på spil på Annoncelight. Fyren udnytter diverse piger i Aabenraa-området. Gætter på han selv er fra området, idet de piger som er blevet "brugt" når der er sendt billeder, selv stammer fra Aabenraa.

For at gøre en lang historie kort, svarede jeg på en annonce, fik tilsendt billeder. Men så snart jeg ledte samtalen ind på tid og sted, så hørte jeg ikke mere. Lettere irriteret over dette legede jeg detektiv og vha. Facebook og Google, fandt jeg et billedmatch mellem den pige han havde "udnyttet" og et mobilnr. Skrev til mobilnr. og henviste til annoncen. Hun benægtede ethvert kendskab og nævnte faktisk at hendes mailadr. var blevet hacket et år tidligere.

I hans nyeste annonce bruger han andre billeder end den pige jeg var i kontakt med. Fyren har indtil videre brugt følgende mailadresser:

- [email protected]

- [email protected]

Jeg vil løbende opdatere dette indlæg, i takt med at fyren laver nye annoncer. For jeg tror ikke han stopper lige forløbigt. Vil venligst gøre opmærksom på en "pige" der kaldte sig MaleneAarhus, der huserede nogle år siden på voksenlisten. Det var 100% umuligt at komme igennem med en aftale - og guderne må vide, hvad og hvem sad bag den annonce. "Malene" forsvandt dog efter længere tids omtale, så det er mit håb at samme koncept kan have effekt her.

/ DenOmrejsende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...